اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/حاشیه‌های دیدار داماش و راه‌آهن در رشت/

تشویق مهدوی‌کیا توسط هواداران داماش

خبرگزاری فارس: در هفته هشتم لیگ برتر، مهدوی‌کیا، میلاد زنیدپور و ابوذر رحیمی از طرف هواداران داماش گیلان تشویق شدند.

تشویق مهدوی‌کیا توسط هواداران داماش
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، دیدار تیم‌های داماش گیلان و راه‌آهن شهر ری از ساعت 17:30 در ورزشگاه عضدی رشت و با حضور پنج‌هزار تماشاگر آغاز شد و با برتری سه بر یک داماش گیلان به پایان رسید.

-ابراهیم قاسم‌پور برای نخستین بار پس از کناره‌گیری مهدی دینورزاده به عنوان سرمربی جدید داماش روی نیمکت این تیم نشست.
 
-چهارهزار و 230 نفر با تهیه بلیت وارد ورزشگاه شدند و بقیه افراد نیز که در مجموع تعداد رسمی تماشاگران حاضر را به پنج‌هزار نفر رسانده بودند مشخص نبود از چه راه‌هایی وارد ورزشگاه شهید عضدی رشت شده‌اند.
 
-حضور دوستان و آشنایان مسئولان هیئت فوتبال گیلان این بار به جایگاه خبرنگاران نیز سرایت کرد و در حالی که چند نفر از خبرنگاران ایستاده نظاره‌گر این دیدار بودند، نورچشمی‌های هیئت فوتبال در صندلی‌های ویژه خبرنگاران مشغول گپ و خوردن تنقلات شدند. 
 
-کارت خبرنگاران نیز برای پوشش لیگ برتر با گذشت هشت هفته از لیگ تا کنون صادر نشده و طبق پیش‌بینی خبرنگاران تا پایان لیگ حرفه‌ای صادر می‌شود و یکی از مسئولان غیررسانه‌ای هیئت فوتبال گیلان در هنگام ورود خبرنگاران به ساختمان هیئت خواستار نشان دادن کارت ویژه توسط خبرنگاران بود.
 
- نیمه نخست این دیدار سه دقیقه و نیمه دوم نیز چهار دقیقه وقت اضافه داشت و در نهایت بازی با چهار گل بازیکنان دو تیم به پایان رسید.
 
-جایگاه خبرنگاران گیلانی نیز با پیگیری‌های خبرنگار فارس تغییر کرده بود که خبرنگاران از مسئول روابط عمومی هیئت فوتبال گیلان به دلیل این اقدام قانونمند تشکر کردند.
 
-اسماعیل حسن‌زاده رئیس تالشی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، ناطر ویژه این دیدار بود و از جایگاه ویژه این مسابقه را نظاره می‌کرد.
 
-در اقدامی خارج از عرف، با توجه به مهمان‌نوازی گیلانی‌ها مسئولان برگزاری مسابقه اجازه ورود انصاری‌فر مدیر عامل باشگاه راه‌آهن شهرری را به جایگاه ویژه نداند که پس از 15 دقیقه از گذشت نیمه نخست، انصاری‌فر با وساطت یکی از ورزشکاران وارد جایگاه ویژه شد.
 
-داماش گیلان در دقیقه 21 توسط علیرضا نظیف‌کار به گل رسید اما شاگردان علی دایی در دقیقه 45+3 توسط امید عالی‌شاه کار را به تساوی کشیدند تا دو تیم نیمه نخست را با تساوی به پایان ببرند.

-در نیمه دوم داماش در دقایق 50 و 52 توسط میلاد زنیدپور به گل‌های دوم و سوم رسید و هر دو گل با تاثیر ضربات آزاد مهدوی کیا به ثمر رسید.
-علی دایی سرمربی راه‌آهن شهر ری در طول 90 دقیقه این دیدار در اقدامی فرهنگی و با هدایت لیدرهای داماش تشویق شد.

-قضاوت این دیدار به‌عهده هدایت ممبینی بود که به علیرضا نظیف‌کار و میلاد زنیدپور از داماش گیلان و حسین پاشایی و ستار زارع از راه‌آهن شهرری کارت زرد نشان داد.
 
- در پایان نشست خبری پس از پایان این دیدار که با بی‌نظمی خاصی برگزار شد، برخی از خبرنگاران به دلیل ضعف در اطلاع‌رسانی اخبار باشگاه داماش خواستار پاسخگویی یا استعفای مدیر روابط عمومی این باشگاه بودند.
 
-اسکوبرد ورزشگاه شهید عضدی از نیمه دوم این دیدار را بدون تاخیر پخش کرد و بیش از 50 نفر از تماشاگران در جایگاه ویژه تماشاگران راه‌آهن شهر ری حضور داشتند.
 
-میلاد زنیدپور، مهدی مهدوی‌کیا و ابوذر رحیمی از بهترین‌های داماش در این دیدار بودند که از سوی تماشاگران تشویق شدند.
 
-داماش گیلان برخلاف دیدارهای خارج از خانه که با لباس‌های قرمز بازی می‌کند در خانه با لباس‌های آبی به میدان رفت.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول