اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

آل هاشم در نمایشگاه عفاف و حجاب ارتش:

سست کردن اعتقادات و ترویج بدحجابی از اهداف دشمن در جنگ نرم است

خبرگزاری فارس: نخستین نمایشگاه عفاف و حجاب با حضور حجت الاسلام آل هاشم، نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان عقیدتی سیاسی و امیر پوردستان، فرمانده نیروی زمینی ارتش افتتاح شد.

سست کردن اعتقادات و ترویج بدحجابی از اهداف دشمن در جنگ نرم است
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، حجت الاسلام آل هاشم در مراسم افتتاح این نمایشگاه ضمن تبریک هفته دفاع مقدس از ضرورت ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه یاد کرد و گفت: سست کردن اعتقادات و باورهای دینی جوانان ، ترویج بی بند و باری و بد حجابی در میان خانواده ها و جامعه از مولفه‌های دشمن در جنگ نرم است که بر این مبنا در سازمان عقیدتی ارتش احساس نیاز شد تا به منظور مقابله با اقدامات دشمن نمایشگاهی را در جهت تقویت فرهنگ عفاف و حجاب برگزارکنیم.

وی با اشاره به حضور گسترده خانواده های ارتش در این نمایشگاه تاکید کرد: اگرچه امروز دفاع نظامی و جنگ نداریم اما برای مقابله با تهدیدات دشمن به فرهنگ دفاع مقدس نیاز داریم.

رئیس سازمان عقیدتی ارتش افزود: با توجه به استقبال مردم، این نمایشگاه در دیگر کوی‌های سازمانی بزرگ ارتش به صورت دوره ای برگزار خواهد شد.

در ادامه امیر پور دستان نیز ضمن تقدیر و تشکر از سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و حجت الاسلام آل هاشم در برگزاری این نمایشگاه تاکید کرد: تضعیف بنیه‌های اعتقادی و ایمانی یکی از راه های رسوخ دشمن در جامعه اسلامی ما است.

براساس این گزارش در نخستین نمایشگاه عفاف و حجاب تاریخچه حجاب در ادیان جهان، قرآن و روایات ، علوم اجتماعی و مقررات کشورهای مختلف به صورت یکصد تابلو معرفی شده است همچنین بیش از 12 چادر اسلامی و بیش از 20 مدل روسری و مقنعه با پوشش اسلامی در این نمایشگاه عرضه شده است.

دسترسی بازدیدکنندگان به سایتهای مرتبط با حجاب نیز در جنب این نمایشگاه پیش بینی شده است همچنین در غرفه مخصوص کودکان، قصه گویی و نقاشی با محوریت آموزش حجاب دایر است.

نمایشگاه مجموعه کتب مربوط به عفاف و حجاب و برگزاری مسابقه با همین مضمون از دیگر بخشهای این نمایشگاه است.

بنا بر این گزارش، نخستین نمایشگاه عفاف و حجاب از امروز تا دهم مهرماه از ساعت 10 صبح تا ساعت 22 در محل شهرک شهید فلاحی نیروی زمینی ارتش واقع در لویزان برپا و بازدید از آن برای عموم آزاد است.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول