اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  زنان و جوانان

در بیانیه بسیج جامعه زنان به مناسبت هفته دفاع مقدس تأکید شد؛

نهادینه‌سازی ارزش‌های دفاع مقدس با حمایت از برنامه‌سازان

خبرگزاری فارس: در بیانیه بسیج جامعه زنان به مناسبت هفته دفاع مقدس آمده است: امروز نهادینه‌سازی ارزش‌های دفاع مقدس از طریق بکارگیری خلاقیت از جمله تأسیس موزه جامع جنگ و حمایت از برنامه‌سازان عرصه دفاع مقدس از راهبردهای اساسی است که باید مورد توجه دستگاه‌های مربوطه قرار گیرد.

نهادینه‌سازی ارزش‌های دفاع مقدس با حمایت از برنامه‌سازان
به گزارش باشگاه خبری فارس «توانا»، بسیج جامعه زنان به مناسبت هفته دفاع مقدس بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: حماسه جاودان هشت سال دفاع مقدس، حکایت دلاورمردان و پایداری نسلی شجاع، متعهد و دلسوز است که در جنگ تحمیلی هشت ساله و در مقابله با دشمن کاملاً مسلح، همچنان سرزنده و پویا در سربرگ تاریخ معاصر ایران به روشنی می‌درخشد و در این عرصه حضور زنان دارای جلوه‌های متفاوتی بود که هر کدام از آنان حکایتی شنیدنی و به یاد ماندنی از آن دوران پرخاطره است.
 
زنانی که دل رزمندگان از حمایت و پشتیبانی آنان گرم بود و این نگاه عمیق مادران، همسران و خواهران بود که سطر سطر حماسه را مرور و زمزمه‌های آشنای لبیک با خمینی(ره) را در جهان طنین‌انداز کرد و در مقابل جنگ سخت دشمن دوشاش مردان مبارزه کردند.

این بیانیه می‌افزاید: دفاع مقدس ایران نماد دفاع، مقاومت و پایداری انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ایران در برابر کفر و استکبار جهانی است، این واقعه بزرگ تابلوی زیبایی از ایمان، ایثار و فداکاری ترسیم کرد که محصول آن طنین بیداری اسلامی در جهان امروز است.
 
امروز ایران اسلامی با گذر از دوران بحران در مقطع سازندگی و قرار گرفتن در روند توسعه و پیشرفت در ابعاد مختلف، با تأسی به اسوه‌های جاوید و یادگاران تاریخ حماسه و درس‌هایی که در مکتب جهادی خمینی عزیز (ره) آموخته است، در مواجهه با تهدیدات نرم دشمن با اقتدار و صلابت، دنیای مستکبران را به چالش کشانده و با ظرفیت و توانمندی‌های سرشار نیروهای خود و هوشمندی مردم، جنگ نرم دشمن را خنثی کرده است.

در ادامه این بیانیه آمده است: امروز توجه جدی به پیشکسوتان جهاد و شهادت و نهادینه‌سازی ارزش‌های دفاع مقدس از طریق بکارگیری خلاقیت و نوآوری از جمله تأسیس موزه جامع جنگ، یادمان‌های دفاع مقدس و حمایت از برنامه سازان عرصه دفاع مقدس از راهبردهای اساسی و راهکارهای مسلمی است که باید مورد توجه دستگاه‌های مربوطه قرار گیرد؛

ما اعضای سازمان بسیج جامعه زنان ضمن تبریک هفته دفاع مقدس به زنان شجاع و مؤمن خواستار فراگیر کردن فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس در فضای عمومی کشور به ویژه در عرصه‌های حضور نسل بالنده و جوان هستیم و از مسئولان می‌خواهیم تا فرهنگ دفاع مقدس را در عرصه خدمت‌رسانی و کمک به گروه‌های مردمی در سازندگی نهادینه کنند.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول