اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی

ابطحی در گفت‌وگو با فارس عنوان کرد:

خانه سینما کانون منحرفین است/ اقدام وزارت اطلاعات تحسین‌برانگیز است

خبرگزاری فارس: عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با بیان اینکه خانه سینما کانون منحرفین شده است، افزود: اقدام وزارت اطلاعات در شناسایی مرتبطین BBC تحسین‌برانگیز است.

خانه سینما کانون منحرفین است/ اقدام وزارت اطلاعات تحسین‌برانگیز است
سید محمد جواد ابطحی عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس ضمن تمجید از اقدام اخیر وزارت اطلاعات در شناسایی شبکه مستندساز وابسته به بی‌بی‌‌سی اظهار داشت: به اعتقاد بنده وزارت اطلاعات باید ارتباط این افراد را با خانه سینما هم مورد پیگیری قرار دهد.

وی تاکید کرد که بیشترین فساد و انحراف از خانه سینما شکل می‌گیرد؛ لذا باید ارتباط خانه سینما با اپوزیسیون خارج از کشور روشن شود و نهادهای امنیتی روی این مسئله بیشتر کار کنند.

این نماینده مجلس ادامه داد: البته این دغدغه از قبل وجود داشت که برخی مستند‌سازان داخلی در محافل زیر‌زمینی خود سعی در تدوین فیلم‌هایی داشتند که نظام جمهوری اسلامی را ناکارآمد جلوه دهند که این مسئله با اقدام به موقع وزارت اطلاعات ناکام ماند.

وی جعفر پناهی را یکی از مستند‌سازانی معرفی کرد که سعی در ناکارآمد جلوه دادن نظام دارد و گفت: کسانی که از هنرمندان دفاع می‌کنند باید بدانند هنرمندی که دل در گروه میهن و کشورش ندارد هنرمند نیست.

نماینده مردم خمینی‌شهر با تاکید بر این مسئله که هنرمند باید نسبت به مملکت و کشورش پایبندی داشته باشد اظهار داشت: مجلس حمایت خود را از وزارت اطلاعات در رابطه با اقدام اخیر در شناسایی شبکه جاسوسی وابسته به بی‌بی‌سی اعلام می‌کند.

ابطحی در پایان اظهاراتش بی‌بی‌سی را رسانه‌ای ضد ایرانی معرفی کرد که سعی دارد با هر حربه‌ای نظام جمهوری اسلامی را تضعیف کند.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول