اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار انجام شد؛

تجهیز دبیرستان صدرای زنجان به نرم‌افزار آموز‌یار

خبرگزاری فارس: مدیر دبیرستان معارف اسلامی ‌زنجان گفت:‌ برای نخستین بار در این استان ‌دبیرستان صدرا به سیستم نرم‌افزاری آموز‌یار مجهز شد.

تجهیز دبیرستان صدرای زنجان به نرم‌افزار آموز‌یار
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سید محسن نبوی ظهر امروز در نشست معارفه دانش‌آموزان و اولیا و مربیان دبیرستان معارف صدرای زنجان اظهار داشت: همه مدارس معارف اسلامی در سطح کشور به سیستم نرم‌افزار آموز یار مجهز شده‌اند.
وی با اشاره به اینکه در سال گذشته 15 دانش‌آموز در دبیرستان معارف اسلامی صدرا تحصیل می‌کردند، خاطر نشان کرد: در سال تحصیلی جاری 37 نفر در این مدرسه تحصیل می‌کنند.
مدیر دبیرستان معارف صدرای استان زنجان ادامه داد: هدف از تاسیس مدارس صدرا تربیت و پرورش جوانان در راستای ترویج مفاهیم دینی است.
وی با اشاره به اینکه دبیرستان صدرا مصمم است هم از نظر علمی و هم از نظر اخلاقی و در سطوح مختلف نیروهای ارزشمند و نخبه تربیت کند، تصریح کرد:‌ دانش‌آموزان دبیرستان معارف اسلامی صدرا نیز همانند دانش‌آموزان سایر مدارس و طبق روال عادی به تحصیل می‌پردازند.
نبوی با اشاره به عدم علاقه دانش‌آموزان و خانواده‌ها به رشته‌های علوم انسانی و معارف اسلامی اضافه کرد: دانش‌آموزان بعد از اخذ مدرک دیپلم می‌توانند در رشته‌های علوم انسانی در دانشگاه‌ها تحصیل کنند.
وی ادامه داد:‌ در سال تحصیلی جدید این مدرسه در دو کلاس که در مرکز دارالقرآن زنجان برگزار می‌شود، دایر می‌شود.
مدیر دبیرستان معارف صدرای استان زنجان با اشاره به اینکه دانش‌آموزان با معدل بالای 18 در این مدرسه ثبت نام می‌شوند، خاطر نشان کرد: شرکت در آزمون ورودی دبیرستان صدرا و مصاحبه از شرایط اصلی تحصیل در این مدرسه است.
‌وی با تاکید بر اینکه استان زنجان به عنوان یک مرکز مذهبی در کشور شناخته شده است، ادامه داد:‌ گسترش و ارتقای کیفی و کمیت دبیرستان صدرا از اهداف و برنامه‌های این مدرسه محسوب می‌شود.
نبوی با بیان اینکه دبیرستان معارف اسلامی صدرا در سال 89 در استان زنجان تاسیس شده است، اظهار داشت: فارغ‌التحصیلان این مدرسه برای ادامه تحصیل در حوزه‌های علمیه کشور با داشتن دیپلم مدرسه صدرا دو پایه در حوزه علمیه جلو می‌افتند.
وی با اشاره به اینکه سید مهدی موسوی در سال تحصیلی گذشته با شرکت در مسابقه مفاهیم قرآنی رتبه یک کشوری را کسب کرد، ادامه داد: دانش‌آموزان دبیرستان صدرا در زمینه‌های مختلف فعالیت دارند.
شایان ذکر است در نشست معارفه دانش‌آموزان و خانواده‌ها و مربیان مدرسه از دانش‌آموزان برتر این دبیرستان از جمله مهدی ابراهیم خانی، اجاقلو، اللهیاری، سلطانی، سلیمانی، ندرلو، موسوی در رشته‌های مختلف حفظ، قرائت،‌ مفاهیم و ... با اهدای جوایز تقدیر شد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول