اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

غیاثیان جایگزین حنطه در ابومسلم شد

خبرگزاری فارس: بالاخره سرمربی جدید تیم ابومسلم که از هفته‌ها قبل نیز مشخص شده بود انتخاب شد و کاظم غیاثیان به‌جای علی حنطه بر روی نیمکت این تیم نشست.

غیاثیان جایگزین حنطه در ابومسلم شد
سرمربی جدید ابومسلم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: شرایط بسیار سختی را پیش‌رو داریم و امیدوار هستم تا بتوانیم به شرایط مورد نظر خودمان هر چه زودتر نزدیک شویم.
سید کاظم غیاثیان افزود: من نمی‌توانم بگویم که ابومسلم حتما به لیگ برتر راه پیدا می‌کند چرا که هیچ شناختی نه نسبت به بازیکنان فعلی ابومسلم دارم و نه به تیم‌های حاضر در لیگ دسته اول که با ابومسلم هم گروه هستند.
وی ادامه داد: به هر صورت این تیم با تفکرات حنطه بسته شده است و من تفکرات خاص خودم را دارم و همین کار سخت‌تر کرده است.
سرمربی تیم ابومسلم تصریح کرد: در حال حاضر دو جای خالی در لیست بازیکنان وجود که آن را هم برای نیم‌فصل گذاشته ایم و بازیکن دیگری را هم نمی‌توانیم از این تیم کنار بگذاریم.
وی با اشاره به تغییرات در کادر فنی تیم ابومسلم گفت: من با هیچ فردی مشکل ندارم و کسی را از تیم بیرون نخواهیم کرد مگر اینکه خودش بخواهد برود ،در حال حاضر نیز جانداری و صنوبری به عنوان دستیار من و خداداد عزیزی نیز به عنوان مدیرفنی به ابومسلم آمده است و من را در مسابقات همراهی می‌کند.
غیاثیان در ادامه در خصوص جدایی اش از تیم سیاه جامگان و همچنین دلخوری مدیران این تیم از وی گفت: من نمی‌دانم چرا آقای عباسی چنین حرف‌هایی را در مرود من به زبان اورده است چرا که ما هیچ مشکلی با هم نداشتیم.
وی ادامه داد: روزی که خداداد عزیزی در خصوص سرمربی‌گری ابومسلم صحبت کرد اتفاقا خود عباسی هم حضور داشتند و حتی خود ایشان هم به من گفت برو به امان خدا و انشاالله موفق باشی.
سرمربی ابومسلم همچنین درباره این صحبت عباسی که گفته بود بزرگتر از غیاثیان را می‌آوریم گفت: من اصلا بزرگ نیستم و خیلی کوچک هستم و آنها نیز می توانند با هر فردی که می‌خواهند به توافق برسند اما این را هم بدانند که یکی از شرایط من برای آمدن به ابومسلم ضربه نخوردن سیاه جامگان بود و اگر عباسی به من می گفت نرو هیچ وقت سیاه‌جامگان را ترک نمی‌کردم.
وی در پایان تصریح کرد: فوتبال مشهد با تمام دنیا  فرق می کند چرا که هیچ چیزش سرجایش نیست حتی همین تغییراتی که در ابومسلم به وجود آمد و ممکن است فردا هم به جای من فرد دیگری را بگذارند.
انتهای پیام/ص20
   
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول