اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دانشگاه تبریز صورت گرفت؛

برگزاری پنجمین آزمون جامع علوم پایه دوره دکترای دامپزشکی

خبرگزاری فارس: پنجمین آزمون جامع علوم پایه و پیش درمانگاهی دوره دکترای دانشکده دامپزشکی دانشگاه تبریز با شرکت 65 دانشجو در محل این دانشکده برگزار شد.

برگزاری پنجمین آزمون جامع علوم پایه دوره دکترای دامپزشکی
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی دانشگاه تبریز، رضا اسدپور رئیس دانشکده دامپزشکی دانشگاه تبریز هدف از برگزاری این آزمون­ها را ارتقاء کیفیت علمی و آموزشی دوره دکترای دامپزشکی و حفظ معیارها و شاخص­های کیفی آموزش دامپزشکی عنوان کرد و گفت: بر اساس مقررات آموزشی امسال در آزمون جامع علوم پایه 40 نفر از دانشجویان ورودی 88 و در آزمون پیش درمانگاهی 25 نفر از دانشجویان ورودی 86 شرکت کرده‌اند.
وی با بیان اینکه دانشجویان دوره دکترای دامپزشکی برای طی مراحل بعدی تحصیل باید موفق به قبولی در این آزمون­ها شوند، اظهار داشت: برای شرکت در آزمون­های جامع علوم پایه و پیش درمانگاهی دانشجویان دوره دکترای دامپزشکی باید به ترتیب 70 و 135 واحد درسی را طی کرده باشند.
به گفته وی هم اکنون 600 دانشجو در سه مقطع دکترای حرفه‌ای، کارشناسی علوم آزمایشگاهی و کاردانی دامپزشکی در دانشکده­ دامپزشکی دانشگاه تبریز مشغول به تحصیل­ هستند که از این تعداد 240نفر را دانشجویان دوره دکتری تشکیل می­دهد.
لازم به ذکر است، دانشکده دامپزشکی دانشگاه تبریز در سال 1367 در قالب آموزشکده پایه‌ریزی شد و در سال 1384 با تبدیل آموزشکده به دانشکده مجوز پذیرش دانشجوی دکترای حرفه­ای را دریافت کرد.
این دانشکده در حال حاضر با چهار گروه عمده آموزشی و دارا بودن 40 نفر عضو هیئت علمی متخصص مشغول فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی است.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول