اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان اعلام کرد:

ناهماهنگی دستگاه‌های فرهنگی بزرگ‌ترین عامل بروز ناهنجاری

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان ناهماهنگی دستگاه‌های فرهنگی را بزرگ‌ترین عامل بروز ناهنجاری‌های فرهنگی در کردستان دانست.

ناهماهنگی دستگاه‌های فرهنگی بزرگ‌ترین عامل بروز ناهنجاری
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام مسعود صفی‌یاری ظهر امروز در جلسه کمیته طرح‌های شورای فرهنگ عمومی استان اظهار داشت: وضعیت استان کردستان از لحاظ استعداد، ظرفیت، امکانات و حتی اعتبارات فرهنگی خوب است، اما عدم تحقق کامل شاخص‌های فرهنگی در استان ریشه در فعالیت‌های تک روی دستگاه‌های فرهنگی دارد.
وی ادامه داد: در شرایطی که دشمن یکپارچه، متوازن و کاملاً هماهنگ به میدان آمده و در میدان جنگ نرم خودنمایی می‌کند بخش فرهنگی نظام در استان کردستان دچار از هم‌گسیختگی و از هم بیگانگی است.
وی در ادامه ضرورت هم‌افزایی و همگرایی در برنامه‌‌های فرهنگی را خواستار شد و بر توجه به این مهم تاکید کرد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در سفر به استان کردستان این استان را استانی فرهنگی نامیده‌اند، بیان داشت: لازم است برای تحقق اهداف فرهنگی تمام ادارات همسو و هماهنگ با برنامه‌ریزی درست و مناسب حرکت کنند.
صفی‌یاری در ادامه به درخواست اعضای جلسه یاد شده طرح جامع هماهنگی مدیران و هماهنگی فرهنگی استان را ارائه کرد و در نهایت تمام پیشنهادات اداره کل تبلیغات اسلامی استان به تصویب اعضا رسید.
این مصوبات که شامل اجرای فعالیت‌های قرآنی، تبلیغی، فرهنگی و هنری، علمی و پژوهشی، مناسبت‌های مذهبی است، با حضور کلیه دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی و با هدف هم‌افزایی و ایجاد هماهنگی و جلوگیری از موازی کاری و خنثی‌سازی همدیگر در جلسات کارشناسان مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.
انتهای پیام/ن30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول