اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل راه‌آهن آذربایجان‌شرقی خبرداد:

جابه‌جایی 746 هزار مسافر از شبکه ریلی آذربایجان

خبرگزاری فارس: مدیر عامل راه‌آهن آذربایجان‌شرقی گفت: از ابتدای امسال تاکنون 746 هزار و 291 نفر مسافر از طریق شبکه ریلی این ناحیه جابه‌جا شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل افزایش 15 درصدی دارد.

جابه‌جایی 746 هزار مسافر از شبکه ریلی آذربایجان
میرحسن موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به عملکرد مجموعه خود اظهار داشت: راه‌آهن آذربایجان در بخش حمل و نقل بار، 251 هزار و 84 تن بار جابه‌جا کرده که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از رشد 25 درصدی برخوردار است.
مدیر عامل راه‌آهن آذربایجان‌شرقی بیان داشت: در تخلیه بار، تاکنون 288 هزار و 429 تن تخلیه داشته‌ایم که این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش 23 درصدی را نشان می‌دهد.
وی همچنین بار وارده از سوزن خروجی مراغه را 173 هزار و 632 تن اعلام کرد که نسبت به سال 89 از رشد 16 درصدی برخوردار است.
 موسوی گفت: با صدور 136 هزار و 202 تن بار از ناحیه آذربایجان، امسال شاهد رشد 17 درصدی صدور بار از این ناحیه هستیم.
مدیرعامل راه‌آهن آذربایجان‌، مجموع بار حمل شده در این ناحیه را با حجم 424 هزار و 721 تن از رشد 21 درصدی نسبت به سال گذشته برخوردار دانست.
وی اظهار داشت: تن کیلومتر خالص در این ناحیه 65 میلیون و 626 هزار و 720 تن است که در مقایسه با سال قبل نزدیک به 80 درصد افزایش نشان می‌دهد.
مدیر عامل راه‌آهن آذربایجان شرقی، در خصوص حمل مسافر از طریق راه‌آهن آذربایجان نیز خاطر نشان کرد: امسال تاکنون 746 هزار و 291 نفر مسافر از طریق شبکه ریلی این ناحیه جابه‌جا شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل افزایش 15 درصدی دارد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول