اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از اوایل مهرماه؛

نخستین کارواش مکانیزه در سیستان‌وبلوچستان افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی زاهدان گفت: از اوایل مهرماه جاری، نخستین کارواش مکانیزه در مرکز استان سیستان و بلوچستان افتتاح می‌شود.

نخستین کارواش مکانیزه در سیستان‌وبلوچستان افتتاح می‌شود
حجت حاج‌خلیل امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: نخستین کارواش مکانیزه سیستان و بلوچستان برای تمامی خودروها اعم از سواری، اتوبوس، مینی‌بوس و کانتینر با اعتباری بالغ بر 150 میلیون تومان اوایل مهرماه افتتاح می‌شود.
وی افزود: کمک به حفظ محیط زیست، جلوگیری از شست و‌شوی خودروها در معابرعمومی و کمک به تمیز نگه داشتن ناوگان حمل و نقل عمومی از جمله مزایای پروژه کارواش مکانیزه است.
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی زاهدان ادامه داد: شهروندان زاهدانی می‌توانند به صورت رایگان از کارواش مکانیزه استفاده کنند.
حاج‌خلیل بیان کرد: الحاق و خرید شش دستگاه مینی بوس با اعتباری بالغ بر 270 میلیون تومان با هدف تجهیز ناوگان عمومی و رفع نیازهای خدمات دربستی از سوی سازمان و بخش خصوصی از دیگر برنامه‌های سازمان اتوبوسرانی زاهدان در مهرماه سال‌جاری است.
وی از افتتاح مرکز رفاهی هشت بهشت با اعتباری بالغ بر 100 میلیون تومان خبر داد و افزود: مرکز رفاهی هشت بهشت با هدف ایجاد یک محیط سالم برای شهروندان زاهدانی راه‌اندازی می‌شود.
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی زاهدان تصریح کرد: مسافران درون شهری زاهدان از ابتدای مهرماه سال‌جاری به جای دادن پول دستی به رانندگان خط واحد باید از بلیت الکترونیکی استفاده کنند.
حاج‌خلیل بیان کرد: با اجرایی شدن استفاده از بلیت الکترونیکی از مسافران پول نقد دریافت نمی‌شود و از هزینه حمل مسافر از شارژ کارت بلیت الکترونیکی کسر می‌شود.
‌وی خاطرنشان کرد: سازمان اتوبوسرانی زاهدان در نظر دارد با افزایش مراکز فروش بلیت الکترونیکی، فرهنگ استفاده از آن را در جامعه ارتقا دهند.
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی زاهدان در ادامه صرفه‌جویی در وقت، توسعه حمل و نقل درون شهری، پرداختن دقیق هزینه کرایه و کمک به عمر اسکناس ‌را از جمله مزایای استفاده از بلیت الکترونیکی درون شهری عنوان کرد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول