اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آفریقا

وزیرخارجه مصر:

اسرائیل مدت‌هاست فلسطینیان را از حقوق خود محروم کرده است

خبرگزاری فارس: وزیر خارجه مصر در نشست سالیانه مجمع عمومی سازمان ملل اعلام کرد، اسرائیل مدت‌هاست فلسطینیان را از حقوق برحقشان‌ محروم کرده است.

اسرائیل مدت‌هاست فلسطینیان را از حقوق خود محروم کرده است
به گزارش فارس به نقل از الاهرام، محمد کمال عمرو در سخنرانی خود در شصت و ششمین اجلاس سازمان ملل متحد گفت: پرسشی که درباره مسئله فلسطین همچنان و پس از دو دهه مذاکرات بی‌نتیجه باقی است، این‌که چرا ملت فلسطین کماکان باید از حقوق اساسی و مشروع خود محروم باشند.
 
وزیر خارجه مصر در ادامه گفت: اقدامات غاصبانه اسرائیل باعث شده، هر پیشنهادی که برای انجام مذاکرات صلح داده می‌شود، بیهوده و تباه به نظر برسد.
 
وی افزود: روز جمعه ما شاهد شکست دیگری در کمیته چهارچانبه صلح خاورمیانه بودیم و این کمیته بار دیگر موفق نشد، به نتیجه مطلوب برسد.  
 
وزیرامور خارجه مصر همچنین گفت: کشور متبوعش همچنان به اهداف مورد نظر خود درباره برقراری صلح در خاورمیانه و اتحاد فلسطین متعهد است.
 
این در حالی ‌است که روزنامه صهیونیستی هاآرتص در شماره روز گذشته خود نوشت که وزیر خارجه مصر خطاب به فلسطینیان گفت که من کنار شما هستم و از شما حمایت می‌کنم.
 
کامل عمرو در سخنرانی خود در سازمان ملل متحد تاکید کرد: به رسمیت شناختن کشور مستقل فلسطینی تنها راه برای دستیابی به صلح عادلانه میان دو طرف است و مصر از حق ملت فلسطین که از حقوق خود بهره‌مند نبودند، حمایت می‌کند و کشور مستقل فلسطینی باید براساس مرزهای سال 1967 به رسمیت شناخته شود.
 
وی با اشاره به این‌‌که ملت فلسطین از حقوقی مانند استقلال، آزادی و حاکمیت برخوردار نیستند، گفت: رژیم صهیونیستی تنها به دنبال مذاکرات بی‌نتیجه است. 

انتهای پیام/++
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول