اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برابر احکام صادره از قوه قضائیه؛

دیه دانش‌آموزان سانحه دیده درودزنی پرداخت می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان مرودشت گفت: به زودی طبق احکام صادر شده قوه قضائیه دیه دانش‌آموزان سانحه دیده سال 85 بخش درودزن پرداخت می‌شود.

دیه دانش‌آموزان سانحه دیده درودزنی پرداخت می‌شود
یدالله حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مرودشت اظهار داشت: حل مشکلات دانش‌آموزان سانحه دیده مدرسه شهید رحیمی درودزن از اولویت‌های برنامه‌های فرمانداری مرودشت است.
حسینی همچنین افزود: ما به دنبال مسیری هستیم که منافع این دانش‌آموزان به صورت بهتری تامین شود و با همکاری استانداری و سازمان آموزش و پرورش فارس به زودی طبق احکام صادر شده قوه قضائیه دیه این دانش‌آموزان پرداخت می‌شود.
همچنین کریم کهن پدر دانش‌آموز لیلا کهن از سانحه دیدگان حادثه سال 85 نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مرودشت بیان کرد: اعتقاد دارد که آن حادثه برای همیشه در ذهن اهالی این روستا و خانواده قربانیان باقی می‌ماند و از مسئولان توقع داریم که دانش‌آموزان را به حال خود رها نکنند.
وی همچنین اظهار داشت: با مشکلات مالی که خانواده‌های قربانیان دارند از عهده مخارج سنگین عمل جراحی پلاستیک بر نمی‌آیند و مسئولان باید فکری اساسی در این مورد بکنند.
همچنین حسن شیرویه پدر دانش‌آموز سانحه دیده، محمد حسن شیرویه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مرودشت گفت: فرزند من 9 بار مورد عمل قرار گرفته گرچه رضایت دارم اما معتقدم که مشکلات این دانش‌آموزان در رسیدن به سن بلوغ به یقین افزایش یافته و مسئولان باید حمایت خود را از دانش‌آموزان دریغ نکنند و مورد حمایت همیشگی قرار بگیرند.
وی افزود: مسئولان قول داده بودند که مستمری 200 هزار تومانی دانش‌آموزان سانحه دیده با نرخ تورم و افزایش حقوق کارکنان دولت بیشتر شود اما این مستمری در سال‌های گذشته افزایشی نداشته و به مدت سه ماه نیز قطع شده بود که با مراجعه و پیگیری مجددا پرداخت می‌شود.
پدر این دانش‌آموز حادثه دیده همچنین اعتقاد دارد که دانش آموزان حادثه دیده باید مورد حمایت بیشتری قرار بگیرند و با توجه به اینکه هزینه عمل جراحی پلاستیک بسیار بالاست بدون حمایت دولت قادر به پرداخت این هزینه‌ها نیستند.
وی اضافه کرد: تلاش مسئولان استان فارس و شهرستان مرودشت در حل مشکل این دانش‌آموزان مرحمی بر زخم عمیق خانواده‌های آنان است و امیدواریم که این حمایت همیشگی باشد.
بیشتر این دانش‌آموزان سانحه دیده قصد دارند که در آینده متخصص پوست شوند تا بتوانند همکلاسی‌های خود را معالجه کنند.
دانش‌آموزان بخش درودزن از توابع شهرستان مرودشت در سال 85 بر اثر آتش گرفتن بخاری کلاس دچار سوختگی شدید شدند که سازمان آموزش و پرورش استان فارس همچنان در حال پیگیری و حل مشکلات ناشی از این حادثه است.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول