اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه:

فر‌هنگیان پر‌چمداران نبرد با جنگ نرم هستند

خبرگزاری فارس: مدیر‌کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: امروز آموزش و پرورش به عنوان جایگاهی عظیم رسالت سترگ تعلیم و تربیت را به دوش می‌کشد و فر‌هنگیان شر‌یف همواره پر‌چمداران نبرد با جهل و جنگ نرم هستند‌.

فر‌هنگیان پر‌چمداران نبرد با جنگ نرم هستند
جلال امینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در روز اول بازگشایی مدارس اظهار کرد: ماه مهر از شور‌انگیز‌ترین منازل ماه‌های شمسی است، هنگامه گرانمقداری که بهار تعلیم و تر‌بیت روح‌نواز خود را‌یحه خوش دانایی و آگاهی را بر آسمان دل‌های نسل فردای میهن متجلی می‌کند.
مدیر‌کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه ادامه داد: جای بسی سپاس و ‌امتنان است که امروز آموزش و پرورش به عنوان جایگاهی عظیم رسالت سترگ تعلیم و تربیت را به دوش می‌کشد و فر‌هنگیان شریف همواره پر‌چمداران نبرد با جهل و نادانی از یک سو و نبرد نرم از سوی دیگر هستند‌.
وی اضافه کرد: حضور خواهران و برادران در آغاز سال تحصیلی و هدایت و راهبری دانش‌آموزان و دانش‌پژو‌هان این دیار دیر‌پای مصداق بارزی از شجره طیبه است‌ که اصلی استوار و پا بر جا داشته و ثمره آن آسمان‌ها را در می‌نوردد.
امینی تصریح کرد: در این راستا آموزش و پرورش استان کر‌مانشاه با همت همین رادمردمان خدا‌جوی بالنده‌تر از همیشه و مصمم‌تر از هر زمان می‌رود تا در کنار اولیا ار‌جمند و دانش‌آموزان سال جدید تحصیلی را که با هفته گرامید‌اشت دفاع مقدس میقاتی جادوانه یا‌فته است به جشن بنشینند و گرامی دارند.
مدیر‌کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: رجای واثق داریم تمام موفقیت‌های پایدار و مانای دستگاه تعلیم و تر‌بیت استان در طول سال تحصیلی و سال‌های ماضی مر‌هون تلاش‌، مسا‌عدت‌، ایثار ‌و ‌جدیت همین ثلا‌له‌های نمایان حدیث روشنی است که با باور‌ی عظیم امر‌مقدس آموزش و پرورش را به صد‌ها هزار متعلم انتقال داده و صورتی عینی به آن بخشیده‌اند.
وی در پایان اظهار امیدواری کرد؛ در پناه الطاف بیکران حضرت احدیت مجمو‌عه تلاش‌های آموزش و پرورش برگ زرین و پر ار‌جی در کارنامه دنیا و آخرت فعالان این عرصه محسوب شود.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول