اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  زنان و جوانان

رئیس بسیج جامعه زنان در گفت‌وگو با فارس:

جریان‌های سیاسی مدعی دروغین حقوق زنان، علیه نظام اسلامی توطئه می‌کنند

خبرگزاری فارس: رئیس بسیج جامعه زنان گفت: هر جریان سیاسی که ادعا می‌کند در زمینه مسائل مربوط به زنان فعال است، به هیچ‌وجه در پی حقوق زنان نیست بلکه با همراهی دشمنان نظام اسلامی علیه کشور ما توطئه می‌کند.

جریان‌های سیاسی مدعی دروغین حقوق زنان، علیه نظام اسلامی توطئه می‌کنند
مینو اصلانی در گفت‌وگو با خبرنگار زنان باشگاه خبری فارس «توانا» جریان‌های اصلاح‌طلب، سلطنت‌طلب‌ها و جریان سکولاریسم دفاع از حقوق زنان در ایران را همسو با یکدیگر دانست و تأکید کرد: بررسی‌ها و مستنداتی که در این زمینه وجود دارد، نشان می‌دهد که به یقین هیچ‌کدام از این جریان‌ها مدافع واقعی حقوق زنان نیستند؛ این 3 جریان با اهداف سیاسی در حوزه زنان فعالیت‌ می‌کنند و علیه نظام جمهوری اسلامی ایران گام برمی‌دارند.

وی با تأکید بر اینکه هدف اصلی این جریان‌ها حقوق زنان نیست، بیان کرد: اگر حقوق زنان جزء اهداف اصلی آنها محسوب می‌شد، باید شاهد اظهار نظری واقع بینانه نسبت به این موضوع از سوی آنها می‌بودیم؛ پیشرفت زنان در ایران اعم از رشد علمی، سطح تحصیلات، حضور اجتماعی، فرهنگی و هویتی که بعد از انقلاب برای زن ایرانی شکل گرفت، از واقعیت‌های انکار ناپذیر است.

رئیس بسیج جامعه زنان اظهار داشت: اگر آنها مدافع حقوق زنان در ایران بودند، نگاهی هم به پیشرفت زنان داشتند و اگر کمبود‌هایی وجود داشت، آن را مطرح می‌کردند لذا آنها مدافع حقوق زنان نیستند و حقوق زنان را به عنوان دستاویزی برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی قرار دادند؛ این حرکت بخشی از جنگ نرم دشمن علیه ایران اسلامی است که توسط جریانی به نام جریان زنان پیگیری می‌شود.

اصلانی اضافه کرد: شاهد هستیم که جریان سکولاریسم که سردسته آن "شیرین عبادی" و امثال اوست، چگونه با رژیم صهیونیستی و منافقین و حتی سازمان‌های جاسوسی همراهی می‌کند تا از این منظر بتوانند به نظام خدشه‌ وارد کنند.

وی بیان کرد: "حقیقت‌جو" نیز یکی از تئوریسین‌های جریان اصلاح‌طلب بود که حاضر شد در فتنه 88 با همراهی منافقین، علیه نظام مقدس جمهوری اسلام ایران تیم راه‌اندازی کند.

رئیس بسیج جامعه زنان گفت: وضعیت سلطنت‌طلبان‌ هم روشن است؛ آنها در خارج از کشور علیه جمهوری اسلامی سیاه‌نمایی می‌کنند چرا که با اصل نظام جمهوری اسلامی مخالف هستند.

وی عنوان کرد: بنابراین هر جریان سیاسی که ادعا می‌کند در زمینه مسائل مربوط به زنان فعال است، به هیچ‌وجه در پی حقوق زنان نیست بلکه با همراهی دشمنان نظام اسلامی علیه ما توطئه می‌کند؛ سیاه‌نمایی آنها از جایگاه زنان در ایران نیز از این مسئله نشأت گرفته و نادیده‌گرفتن پیشرفت، بالندگی و شکوفایی حضور اجتماعی زنان ایرانی به عمد صورت می‌گیرد.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول