اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها؛

مردم از کیفیت نان رضایت دارند

خبرگزاری فارس: رئیس انجمن صنفی همگن کارفرمایان کارخانجات آرد سازی استان اصفهان گفت: اجرای قانون هدفمند شدن یارانه‌ها علاوه بر ایجاد کیفیت مطلوب نان، موجب ایجاد رضایت برای بیشتر مردم نیز شده است.

مردم از کیفیت نان رضایت دارند
محمد عصارزادگان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان بیان داشت: رقابت آزاد میان کارخانه‌های آردسازی همچنان محدود بوده که یکی از مهم‌ترین این عوامل عدم‌ پیش‌بینی کرایه حمل و نقل بین استانی گندم بوده که مانع از ایجاد رقابت آزاد شده است.
وی با اشاره به هدفمند شدن یارانه‌ها و وضعیت و چگونگی آرد اظهار داشت: از مزایای قانون هدفمندی یارانه‌ها کاهش قاچاق آرد و واقعی شدن قیمت نان است.
رئیس انجمن صنفی همگن کارفرمایان کارخانجات آرد سازی استان اصفهان ادامه داد: از دیگر مزایای اجرا شدن این طرح ملی نیز رشد و رقابت سالم در تولید آرد، واقعی کردن روند شکل‌گیری تکنولوژی در تولید و مصرف بهینه نان توسط مصرف کنندگان است.
وی افزود: اجرایی شدن قانون هدفمند شدن یارانه‌ها علاوه بر ایجاد  کیفیت مطلوب نان، موجب ایجاد رضایت برای بیشتر مردم نیز شده است.
عصارزادگان تصریح کرد:  بعد از اجرا شدن قانون هدفمندی یارانه‌ها، شکوفا شدن اقتصاد کشور قابل تمجید است.
وی تاکید کرد: در حال حاضر شرایط کنونی کشور موجب نشده که از فعالیت اقتصادی در زمینه آرد، گندم و نان کشور کاسته شود.
رئیس انجمن صنفی همگن کارفرمایان کارخانجات آردسازی استان اصفهان ادامه داد: اهمیت مسایل در زمینه آردسازی به نحوی است که باید گفت‌و‌گو و تعامل بخش دولتی و بخش خصوصی استمرار پیدا کند.
وی بیان داشت: کارخانجات آردسازی استان اصفهان از لحاظ مجهز بودن به تکنولوژی روز و تلاش در راستای افزایش  کیفیت محصول خود در کشور مقام نخست را به خود اختصاص داده است.
عصارزادگان افزود:‌ با توجه به پایین بودن سرانه مصرف نان در استان اصفهان نسبت به سایر استان‌های کشور، از مسئولان و مقامات کشوری و استانی انتظار داریم در مورد رفع مشکلات این واحدهای تولیدی اقدامات لازم را صورت دهند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول