اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی بانک کشاورزی صورت می‌گیرد؛

آموزش رایگان بانکداری الکترونیک به دانش‌آموزان مازندرانی

خبرگزاری فارس: بانک کشاورزی استان مازندران آمادگی کامل دارد تا کلاس‌های آموزش رایگان بانکداری الکترونیک برای دانش‌آموزان مازندرانی را برگزار کند.

آموزش رایگان بانکداری الکترونیک به دانش‌آموزان مازندرانی
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی مازندران، به مناسبت بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید به دانش‌آموزان و فرهنگیان برای گسترش و ترویج فرهنگ بانکداری الکترونیک و آموزش قشر نوجوان و آینده‌سازان کشور آموزش داده می‌شود.
تاکنون بیش از3 هزار و 800 دانش‌آموز مازندرانی به صورت رایگان توسط بانک کشاورزی با مفاهیم بانکداری الکترونیک آشنا شدند.
سه کارگاه آموزشی شعبه مرکزی ساری، شعبه مرکزی تنکابن و مرکز آموزش بابلسر آمادگی کامل دارند تا نوجوانان مقطع تحصیلی راهنمایی را با مفاهیم آشنا کنند.
آشنایی با مفاهیم پیدایش پول، بانکداری، انواع خدمات بانکی، انواع حساب‌های بانکی و مفاهیم ساده بانکداری الکترونیک از مباحث قابل ارائه در این کلاس‌های یک روزه است.
در این دوره‌ها دانش‌آموزان علاوه بر آموزش مسائل بانکی، CD  آموزش ICDL ، اهدا کارت مهرگستر نوجوان به اعتبار 50 هزار ریال به صورت رایگان، آشنایی عملی با ابزارهای حوزه بانکداری الکترونیک را فرا خواهند گرفت و به شرکت‌کنندگان در این دوره‌ها گواهینامه آموزشی اهدا می‌شود.

* 26 دستگاه کمباین به متقاضیان واگذار شد
همچنین در خبر دیگر بانک کشاورزی مازندران که برای اطلا‌ع‌رسانی به خبرگزاری فارس منعکس شد آمده است: به منظور گسترش مکانیزاسیون کشاورزی و بهره‌وری بیشتر با استفاده از تکنولوژی جدید، 62 دستگاه کمباین چرخ شنی توسط بانک کشاورزی استان مازندران و با مشارکت شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت مازندران پرداخت شد.
این تسهیلات به میزان 18 هزار و 900 میلیون ریال بوده که توسط بانک کشاورزی استان پرداخت شد و در راستای کاهش هزینه تولید بسیار تاثیرگذار بوده و زمینه اشتغال بیش از 135 نفر را به طور مستقیم فراهم کرده است.
بانک کشاورزی استان مازندران با تلاش کارکنان خود همواره در راه توسعه بخش کشاورزی استان گام برداشته و در تلاش است کشاورزی استان را ارتقا دهد.
انتهای پیام/م30 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول