اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارگردان نمایش کانال کمیل در گرگان:

کانال کمیل در گلستان به روی صحنه رفت

خبرگزاری فارس: کارگردان نمایش کانال کمیل در گرگان گفت: این نمایش در سیزدهمین جشنواره تئاتر مقاومت هفته دفاع مقدس، در تالار فخرالدین اسعد گرگانی به نمایش درآمد.

کانال کمیل در گلستان به روی صحنه رفت
 کوروش زارعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: کانال کمیل 10 سال پیش تولید شد و در پنجمین جشنواره تئاتر دفاع مقدس کشور به عنوان تئاتر برگزیده مطلق انتخاب شد.
وی با بیان اینکه کانال کمیل در هفت رشته مختلف، جایزه بهترین نمایش را از آن خود کرده است، بیان کرد: در جشنواره امسال، تئاتر مقاومت به بخشی اختصاص پیدا کرده و کانال کمیل باز تولید 10 نمایش برگزیده چند سال اخیر است که توسط انجمن تئاتر انقلاب و انجمن دفاع مقدس حمایت می‌شود.
کارگردان نمایش کانال کمیل در گرگان خاطرنشان کرد: این نمایش در سیزدهمین جشنواره تئاتر در بخش باز تولید دو اجرا خواهد داشت و از 28 آبان ماه لغایت چهارم آذر در تهران به روی صحنه می‌رود.
زارعی گفت: این نمایش در ارتباط با گردان کمیل 27 رسول‌الله است و این کانال در زمان جنگ از موقعیت خوبی برخوردار بوده و کاری کاملا مستند می‌باشد.
کارگردان این تئاتر نمایشی در ادامه افزود: در این نمایش، بچه‌های گردان هم قسم می‌شوند تا آخرین نفس از این موقعیت استراتژیک دفاع کنند تا کشور به دست دشمنان نیفتد و وصیت شهدا نیز این بود که مقاومت کنید اما عقب‌نشینی معنایی ندارد.
به گفته وی نمایشنامه این کار فاخر توسط سیدحسین فدایی طراحی و نوشته شده است.
زارعی گفت: این سومین حضورمان در استان گلستان است که بعد از نمایش بانوی بی‌نشان و غریبه شام، سومین نمایش با عنوان کانال کمیل تقدیم هنردوستان و علاقمندان عرصه هنر و نمایش می‌شود.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول