اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کوثر:

آلوده نکردن خدمت به ریا هنر مدیران اسلامی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان کوثر گفت: آلوده نکردن خدمت به ریال و ظاهرسازی هنر مدیریت اسلامی است و باید به شایستگی حفظ و مراقبت شود.

آلوده نکردن خدمت به ریا هنر مدیران اسلامی است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام لطف‌الله عبداللهی در نشست روسای ادارات کوثر اظهار داشت: نباید این رفتار در نظام اسلامی به قالب شعار و حرف ختم شود، بلکه در عمل خدمتی بی‌منت و بی‌ریا نیاز است تا جامعه از برخی خودخواهی‌ها و هواپرستی‌ها رهایی پیدا کند.
وی یکی از ویژگی‌های امت واحد اسلامی را انتخاب کردن و گزینش مدیران پاک دست، بی‌ادعا و ساده‌زیست اعلام کرد و گفت: مردم در سه دهه گذشته از شعار تا عمل در رفتار برخی از مدیران تفاوت دیده‌اند که این خلا باید به نحو مطلوب و با روی آوردن به ساده‌زیستی‌ها برطرف شود.
امام جمعه کوثر در بخش دیگری از سخنان خود به بیداری اسلامی در برخی از کشورهای عربی اشاره و خاطرنشان کرد:‌ به برکت انقلاب اسلامی ایران و امام خمینی(ره) و رهبری داهیانه خلف صالح آن حضرت مقام عظمای ولایت، بیداری اسلامی می‌رود تا سرنگونی استکبار جهانی را به دنبال داشته باشد. 
عبداللهی افزود: امروز موج بیداری که در منطقه به راه افتاده خواری و ذلت آمریکا و دولت‌های غربی را به همراه آورده است.
وی اظهار داشت: امروز استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا با سقوط یکی پس از دیگری مهره‌های خود در منطقه هیچ راهی جز تسلیم در برابر اراده ملت‌ها ندارند.
امام جمعه کوثر با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: جنگ تحمیلی اراده ملت ایران را قوی‌تر و پیروزی‌های پی در پی را برای ملت ما به ارمغان آورد.
عبداللهی بیان داشت: هفته دفاع مقدس یادآور ایثار و فداکاری و جانبازی ملت شجاع ایران اسلامی در راه اسلام و حیثیت و شرفشان می‌باشد.
وی تصریح کرد: صبر و مقاومت ملت ایران و فرزندان ملت در نیروهای مسلح به رهبری امام (ره) مانع رسیدن دشمنان به اهدافشان شد و ملت غیور ایران را پیروز میدان جنگ کرد.
امام جمعه کوثر در پایان اضافه کرد: با توجه به اینکه تمام دنیای استکبار، امکانات و تجهیزات جنگی خود را در اختیار متجاوزان به ایران اسلامی قرار داده بودند ولی پس از هشت سال توطئه و تجاوز نه تنها رویاهای آنها برآورده نشد بلکه شکست سهمگینی را متوجه آنان ساخت.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول