اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برگزاری مسابقات فوتبال مدارس تبریز در 4 رده

خبرگزاری فارس: رقابت‌های مدارس فوتبال تبریز در چهار رده سنی برگزار شد که در این مسابقات مدرسه فوتبال دکتر دبیری با دو قهرمانی و یک نایب قهرمانی قدرت‌نمایی کرد.

برگزاری مسابقات فوتبال مدارس تبریز در 4 رده
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی تربیت بدنی آذربایجان‌شرقی، سیزدهمین دوره مسابقات مدارس فوتبال آذربایجان‌شرقی برای راهیابی تیم‌های برتر به مسابقات کشوری با حضور 76 تیم در چهار رده سنی به مدت 25 روز در مجتمع ورزشی ایدم و استادیوم تختی تبریز برگزار شد که در نهایت تیم‌های دبیری (با دو قهرمانی) و ملی‌پوشان و مهدیه به عناوین نخست رده‌های سنی مختلف دست یافتند. 
در رده سنی زیر 10 سال نیز، این رقابت‌ها با حضور 24 تیم در چهار گروه به صورت دوره‌ای برگزار شد که پس از مرحله مقدماتی، هشت تیم به یک چهارم نهایی صعود کردند که در نهایت تیم‌های ملی‌پوشان با مهدیه به دیدار نهایی راه یافتند که ملی‌پوشان با پیروزی بر حریف خود به مقام اول این رده سنی دست یافت.
تیم دین‌محمدی نیز با برتری در دیدار رده‌بندی به مقام سوم این رقابت‌ها رسید.
در رده‌بندی رده سنی زیر 10 سال،  ملی پوشان تبریز، مهدیه تبریز و دین‌محمدی اول تا سوم شدند.
همچنین در رده سنی زیر 11 سال، مسابقات این رده با حضور 20 تیم در چهار گروه پنج تیمی آغاز شد که پس از برگزاری دور مقدماتی و مرحله دوم، چهار تیم به نیمه نهایی صعود کردند که در نهایت تیم‌های دبیری تبریز و ملی‌پوشان به بازی پایانی راه یافتند که این بازی با یک گل به سود شاگردان سلامی به اتمام رسید.
در دیدار رده‌بندی نیز سهند ورزش با پیروزی مقابل رقیب خود در سکوی سوم قرار گرفت.
رده سنی زیر 12 سال این مسابقات نیز با حضور 20 تیم آغاز شد  که دور مقدماتی آن در چهار گروه پنج تیمی برگزار شد و  در نهایت پس از انجام رقابت‌های دور مقدماتی و حذفی، تیم‌های دبیری  و مهدیه به دیدار نهایی راه یافتند که در این  بازی  تیم مهدیه با پیروزی دو بر یک به مقام اول دست یافت.
در دیدار رده‌بندی نیز تیم  ملی‌پوشان در ضربات پنالتی بر تیم کوثر پیروز شده و به مقام سوم این رده دست یافت.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول