اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جهانگیر الماسی در گفت‌وگو با فارس:

سینماگر باید جلوتر از مردم عمل کند

خبرگزاری فارس: بازیگر مطرح سینمای کشور گفت: به نظرم سینماگر باید جلوتر از مردم عمل کند و مردم را به دنبال خود بکشاند.

سینماگر باید جلوتر از مردم عمل کند
جهانگیر الماسی در حاشیه سفر به مازندران و شرکت در جشن سینما در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چالوس افزود: این تازگی و جذابیت باید هم در شکل ظاهری، هم در متن و موضوع این آثار باشد.
وی اظهار داشت: اگر فضای ظاهری سینماها تغییراتی داشته باشد تاثیر مستقیمی بر میزان جمعیت استفاده‌کننده از سینماها خواهد داشت.
بازیگر مطرح سینمای کشور همچنین ادامه داد: از آنجایی که واقعیت زندگی در شهرستان‌ها خود را بیشتر از تهران نشان می‌دهد و معضل بیکاری در آنها بیشتر است و تلاش مردم برای زندگی نیز بیشتر بنابراین جمعیت استفاده کننده از سینماها در شهرستان‌ها به مراتب کمتر از پایتخت است.
این مسئول خاطرنشان کرد: امیدوارم در سال‌های آینده با دقت و هوشیاری مسئولان روند استفاده از سینما به عنوان یک کالای ضروری در سبد خانوار مردم بیشتر شود.
این بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون کشور تصریح کرد: جلوه‌های سرمایه‌گذاری مختلف و زیبا شناختی ظاهری فقط از کانال هنر است که می‌تواند امتداد سالم داشته باشد.
وی بیان داشت: باید اخلاق، مرام، دلبستگی و جذابیتی که در شهرستان‌ها برای جوانان وجود دارد را بررسی کرد و بعد از آن می‌توان فهمید سینما جایگاه خوبی نتوانسته پیدا کند.
بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون کشور با بیان اینکه این مسئله اشتباه است که سینماگر ببیند مردم چه چیزی را دوست دارد آن را بسازد، متذکر شد: به نظرم سینماگر باید جلوتر از مردم عمل کند و مردم را به دنبال خود بکشاند.
الماسی اذعان داشت: اخیراً از طریق ماهواره سلیقه جوانان و مردم در حال کنترل است و جذابیت برای جوانان ما فقط از ارتباطات حسی و عاطفی معنا می‌گیرد.
انتهای پیام/ن30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول