اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آفریقا

/ آخرین اخبار از دادگاه مبارک/

طنطاوی به نفع مبارک شهادت داد/جلسه بعدی محاکمه به 30 اکتبر موکول شد

خبرگزاری فارس: دادگاه جنایی قاهره در جلسه‌ای سری پس از شنیدن شهادت المشیر طنطاوی، رئیس شورای عالی نظامی مصر در خصوص کشتار تظاهرات‌کنندگان مصری جلسه بعدی محاکمه مبارک را 30 اکتبر اعلام کرد.

طنطاوی به نفع مبارک شهادت داد/جلسه بعدی محاکمه به 30 اکتبر موکول شد
به گزارش فارس به نقل روزنامه المصری الیوم، دادگاه جنایی قاهره امروز به ریاست احمد رفعت تشکیل جلسه داد و با فرخواندن المشیر طنطاوی به دادگاه به شهادت وی در قضیه کشتار تظاهرات‌کنندگان مصری که متهمان اصلی در آن حسنی مبارک، رئیس جمهور مخلوع مصر و دو پسرش جمال و علاء مبارک و حبیب العادلی، وزیر سابق داخلی هستند، گوش فراداد.

ریاست دادگاه با اعلام سری بودن دادگاه از حضور خبرنگاران در این جلسه محاکمه ممانعت کرد و براساس برنامه از پیش اعلام شده، المشیر محمد حسین طنطاوی در دادگاه حضر شد تا در قضیه کشتار تظاهرات‌کنندگان مصری طی انقلاب 25 ژانویه شهادت دهد.

شاهدان عینی دادگاه می‌گویند که المشیر طنطاوی به 10 سوال دادگاه درباره حبیب العادلی، وزیر سابق داخلی پاسخ گفت و از نگاه کردن به چشمان مبارک که در سلامتی کامل در قفس اتهام قرار داشت، طفره رفت و پس از شنیدن شهادت شهود علامت رضایت کاملا در چهره مبارک قابل ملاحظه بود.

این درحالی است که پس از پایان جلسه محاکمه و با خروج وکلای مدافع خانواده‌های شهدا از سالن اعلام کردند که شهادت‌های امروز به سود متهمان بوده است.

اما دادگاه جنایی قاهره به درخواست وکلای دادستانی جهت بازنگری در دادرسی ، جلسه بعدی محاکمه حسنی مبارک را به 30 اکتبر موکول کرد.

این درحالی‌ است که قرار بود، سرلشکر سامی عنان، نایب رئیس شورای عالی نیروهای مسلح مصر فردا برای ادای شهادت در قضیه کشتار تظاهرات‌کنندگان در دادگاه حاضر شود.

انتهای پیام/++
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول