اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

رئیس‌پلیس دبی: عوامل موساد «احمق‌»اند

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس دبی در گفت‌وگویی تلویزیونی با بیان اینکه حاضر است اطلاعات هر عملیات تروریستی را که علیه مردم بیگناه باشد در اختیار اسرائیل قرار بدهد، تاکید کرد که مزدوران و عوامل موساد احمق هستند.

رئیس‌پلیس دبی: عوامل موساد «احمق‌»اند
به گزارش فارس، «ضاحی خلفان» رئیس پلس امارت دبی در گفت‌وگویی تلویزیونی با الجزیره قطر، اعلام کرد که وی به عنوان یک مقام امنیتی مسلمان، آماده است اطلاعات هر عملیات تروریستی که مردم بیگناه را هدف قرار داده باشد، در اختیار اسرائیل قرار بدهد.
 
ضاحی خلفان در این گفت‌وگو افزود: من آماده‌ام، که اگر هر اطلاعاتی از خطر یک بمب یا یک بسته انفجاری علیه مردم بیگناه به من برسد، آن را در اختیار دستگاه امنیتی اسرائیل قرار بدهم حتی اگر این خطر در اسرائیل و در قلب تل‌آویو باشد. اما در خصوص نظامی‌ها، به من ارتباطی ندارد.
 
وی گفت: این عقیدم من به عنوان یک نیروی امنیتی کاملا مسلمان است.
 
رئیس پلیس دبی در پاسخ به این سوال که چگونه این اطلاعات را منتقل خواهید کرد افزود که «این اطلاعات را به کشوری دوست مانند آمریکا یا یک کشور عربی می‌دهیم و آن کشور آن خبر را می‌رساند».
 
در بخش دیگری از این گفت‌وگو ضاحی خلفان به ترور محمود المبحوح یکی از اعضای بارز حماس اشاره کرده که در دبی و به دست عوامل موساد ترور شد و گفت: 75 درصد تیم موساد اسرائیل که این عملیات را اجرا کردند، احمق هستند زیرا خود و موساد راد تحت تعیقب و در لیست قرمز پلیس بین‌الملل قرار دادند.
 
خلفان افزود: برخی از آنان (عوامل موساد) یک بار با موی مصنوعی (کلاه‌گیس) وارد می‌شدند و یک بار بدون آن خارج می‌شدند و دیگر نمی‌دانستند که دوربین‌های نظارتی در مکان‌های مختلفی تصاویر آنان را ضبط کرده است.
 
وی در خصوص اجرای ترور مبحوح نیز گفت: مبحوح برای ما شناسایی شده نبود و اشتباه بود که تنها در آنجا حضور یافته بود.
 
رئیس پلیس دبی پیش از این و در سال 2009، در گفت‌وگو با روزنامه البیان امارات، ترور المبحوح را که 20 ژانویه 2009 صورت گرفته بود، جنایتی بین‌المللی خوانده بود.
 
انتهای پیام/.++
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول