اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  کتاب و ادبیات

در پانزدهمین جشنواره انتخاب بهترین کتاب دفاع مقدس

بهترین مجموعه داستان و رمان‌ دفاع مقدس معرفی میشود

خبرگزاری فارس: بهترین مجموعه داستان و رمان‌های دفاع مقدس منتشر شده در سال‌ 1389 در پانزدهمین جشنواره انتخاب بهترین کتاب دفاع مقدس معرفی میشوند.

بهترین مجموعه داستان و رمان‌ دفاع مقدس معرفی میشود
به گزارش خبرگزاری فارس، بهترین مجموعه داستان و رمان‌های دفاع مقدس منتشر شده در سال‌ 1389 در پانزدهمین جشنواره انتخاب بهترین کتاب دفاع مقدس معرفی می‌شوند.
در این جشنواره که به بررسی آثار منتشر شده در سال1390  اختصاص دارد، اثری که حدنصاب نمره لازم را به خود اختصاص دهد، به عنوان اثر برگزیده این دوره از جشنواره معرفی می‌شود.
هیات داوران در بخش داستان و رمان پانزدهمین جشنواره کتاب سال دفاع مقدس با بررسی 68 عنوان اثر رسیده به دبیرخانه بهترین‌ها را معرفی خواهند کرد.
در سیزدهمین جشنواره انتخاب بهترین کتاب دفاع مقدس که به صورت دوسالانه برگزار شد، هیات داوران بخش داستان و رمان را راضیه تجار، فیروز زنوزی‌جلالی و کامران پارسی‌نژاد بر عهده داشتند که این داوران پس از بررسی 75 اثر، کتاب «بالای سر آب‌ها» نوشته محمدرضا شرفی و «سر ریزون» نوشته محمد محمود نورآبادی را مشترکا حائز رتبه اول دانستند.
 بر این اساس، کتاب «ساعت عشق 8 را نشان می‌دهد» نوشته رحمت حقی‌پور و «دیلمزاد» نوشته محمد رودگر به ترتیب دوم و سوم شدند و کتاب «ساعت‌ها همه خوابند» نیز به قلم حسینعلی جعفری و «آتش سرد» نوشته محمدعلی گودینی مورد تقدیر ویژه هیات داوران قرار گرفت.
پانزدهمین جشنواره انتخاب بهترین کتاب دفاع مقدس به همت معاونت ادبیات و انتشارات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس روز شنبه 14 آبان ماه سال جاری در تالار وحدت برگزار می‌شود.
انتهای پیام/و
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول