اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  سلامت

مدیرعامل هلال‌احمر استان تهران در گفت‌وگو با فارس گلایه کرد؛

شهرداری شمیرانات برای جابجایی درمانگاه هلال احمر مجاور طویله دربند همکاری نمیکند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان تهران از عدم همکاری شهرداری شمیرانات برای جابجایی درمانگاه هلال‌احمر که در مجاورت طویله دربند و مقابل فاضلاب این منطقه قرار دارد، خبر داد.

شهرداری شمیرانات برای جابجایی درمانگاه هلال احمر مجاور طویله دربند همکاری نمیکند
سیدمنتظر شبر در گفت‌وگو با خبرنگار بهداشت و درمان فارس، اظهار داشت: پس از نامه‌نگاری و تماس با مسئولان شهرداری منطقه شمیرانات برای جابجایی پایگاه و درمانگاه کوهستانی هلال‌احمر که در مجاورت طویله و همچنین مقابل فاضلاب منطقه دربند قرار دارد هیچگونه همکاری و مساعدتی از طرف شهرداری منطقه شمیرانات با هلال‌احمر تهران صورت نپذیرفت.

وی افزود: ‌در این راستا مسئولان شهرداری شیمرانات به ما می‌گویند یا باید درمانگاه مجاور طویله منطقه دربند را از این محل به طور کلی برداریم (تعطیل) و یا اینکه در همین محل باقی بمانیم.

شبر بیان داشت: همچنین مسئولان شهرداری شمیرانات حتی جواب کتبی نامه‌های ما را برای جابجایی درمانگاه هلال‌احمر که در مجاورت طویله منطقه دربند قرار دارد نمی‌دهند و می‌گویند پاسخ شما را به صورت شفاهی می‌دهیم.

وی افزود: درمانگاه و پایگاه کوهستانی جمعیت هلال‌احمر در حال حاضر در مجاورت طویله و مقابل فاضلاب منطقه دربند قرار دارد و باید هرچه سریعتر از این منطقه جابجا شود زیرا مشکلات عدیده‌ای برای امدادگران کوهستان جمعیت ایجاد کرده است ولی مسئولان شهرداری شمیرانات بهانه‌های مختلفی می‌آورند و هیچ‌گوه همکاری مناسبی در این زمینه با هلال‌احمر استان تهران ندارند و تنها در این زمینه فرمانداری شمیرانات با ما همکاری می‌کند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان تهران خاطرنشان کرد: پایگاه و درمانگاه کوهستانی جمعیت که در منطقه دربند واقع شده است باید هرچه سریعتر محل کنونی آن تغییر یابد که همکاری و مساعدت شهرداری را می‌طلبد.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول