اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

رسیدگی به طرح یک فوریتی نظارت بر صدا و سیما در کمیسیون فرهنگی

خبرگزاری فارس: کمیسیون فرهنگی مجلس هفته جاری طرح یک فوریتی اداره و نظارت بر سازمان صدا و سیما را مورد رسیدگی قرار میدهد.

رسیدگی به طرح یک فوریتی نظارت بر صدا و سیما در کمیسیون فرهنگی
به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی روزهای یکشنبه و سه‌شنبه این هفته طی جلساتی بررسی طرح اصلاح ماده 5 قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی مصوب 1386 را ادامه می‌دهند.

رسیدگی به گزارش سازمان خصوصی‌سازی درباره نحوه واگذاری شرکت‌های زیرمجموعه وزارت راه و ترابری سابق با حضور مسئولین دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط در دستور کار جلسات این هفته این کمیسیون قرار دارد.

تعیین تعرفه مصارف برق و اتوبوس‌رانی و قطارهای شهری بر اساس ماده 13 قانون حمایت از سامانه‌‌های حمل و نقل ریلی شهری و حومه با حضور مسئولین دستگاه‌های اجرایی مربوطه در کمیسیون عمران بررسی می‌شود.

نمایندگان عضو کمیسیون عمران پارلمان همچنین عصر روز سه‌شنبه از شبکه جمع‌آوری فاضلاب و تصفیه‌خانه جنوب تهران بازدید می‌کنند.

کارگروه نظام فنی و اجرایی این کمیسیون پیشنهادات مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی را طی جلسه‌ای به منظور تشکیل سازمان نظام پیمانکاری ایران با حضور انجمن شرکت‌های ساختمانی و دیگر دستگاه‌های اجرایی مورد رسیدگی قرار می‌دهد.

به گزارش فارس، اعضای کمیسیون فرهنگی پارلمان این هفته طرح یک فوریتی تهیه شناسه رسمی برای اشیاء عتیقه و میراث فرهنگی را بررسی می‌کنند.

تبادل اخبار فرهنگی و ادامه رسیدگی به طرح یک فوریتی اداره و نظارت بر سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران نیز در دستور کار جلسه عصر روز یکشنبه این کمیسیون قرار دارد.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول