اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  حقوقی و قضایی

ربودن مرد معتاد از خانه برای بردن به کمپ ترک اعتیاد

خبرگزاری فارس: چند مرد ناشناس با حمله به خانه مردی معتاد وی را ربودند و عده‌ای از همسایه‌های این مرد معتقد بودند که این افراد، مرد همسایه را به کمپ ترک اعتیاد برده‌اند.

ربودن مرد معتاد از خانه برای بردن به کمپ ترک اعتیاد
به گزارش خبرنگار حوادث فارس، در ساعات پایانی شنبه شب گذشته، چند مرد غریبه با مراجعه مقابل خانه مرد میانسالی، او را ربودند.

ماجرا از این قرار بود که حدود ساعت 23 اهالی یکی از محله‌های خیابان پیروزی با فریادهایی که نشان دهنده درگیری بود از خانه خارج شدند.

اهالی محل متوجه شدند که سه مرد غریبه قصد دارند مردی را که در همان محل زندگی می‌کند به زور با خود ببرند و این مرد با خواهش و التماس از آنها می‌خواهد این کار را نکنند.

در این بین، زنی که گویا همسر این مرد بود با فریاد از مردان غریبه می‌خواست همسرش را ببرند و تلاش‌های پسر جوان این مرد برای نجات پدرش بی‌نتیجه نشان می‌داد.

چند نفری از همسایه‌ها هم که قصد دخالت و جلگیری از ربودن مرد همسایه‌ها را داشتند، در این کار موفق نبودند و راه چاره را در تماس با پلیس دیدند.

دقایقی بعد و در میان این هیاهو که هرکدام به دلیلی بود، مردان غریبه موفق شدند مرد صاحبخانه را به زور سوار بر خودرو کرده و با خود ببرند.

بعد از رفتن مردان غریبه، تعدادی از همسایه‌های این مرد، او را معتاد معرفی کردند و مدعی شدند که مردانی که او را با خود برده‌اند، قصد دارند وی را به کمپ ترک اعتیاد منتقل کنند.

حدود 10 دقیقه از این ماجرا گذشته بود که مأمور کلانتری در محل حاضر شد و درباره حادثه از اهالی تحقیق کرد.
انتهای پیام/ 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول