اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان:

زنگ مقاومت در مدارس کردستان نواخته می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش کردستان گفت: همزمان با آغاز سال‌تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس زنگ مهر و مقاومت در تمام مدارس استان کردستان طنین‌انداز می‌شود.

زنگ مقاومت در مدارس کردستان نواخته می‌شود
خسرو ساکی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج با تبریک بهار تعلیم و تربیت، ایام بازگشایی درهای علم و معرفت به دانش‌آموزان و فرهنگیان کردستانی و با گرامیداشت یاد و خاطره حماسه‌سازان هشت سال دفاع مقدس و بزرگداشت دلاورمردی‌های رزمندگان غیور اسلام و مقاومت و رشادت ملت غیور ایران در برابر استکبار جهانی اظهارداشت: همزمان با سراسر کشور کلیه مدارس کردستان روز سوم مهر ماه با حضور با نشاط دانش‌آموزان و فرهنگیان بازگشایی و با نواخته شدن زنگ مهر و مقاومت فعالیت خود را آغاز می‌کند.
وی افزود: به همین مناسبت روز سوم مهر ماه مراسم نمادین بازگشایی مدارس در تمام شهرستان‌ها و مناطق تابعه استان کردستان با حضور مسئولان محلی، میهمانان، دانش‌آموزان، فرهنگیان، خانواده‌های معزز شاهد و ایثارگر، پیشکسوتان فرهنگی و اجرای برنامه‌های متنوع برگزار می‌شود.
مدیرکل آموزش و پرورش کردستان همچنین به تشریح برنامه‌های این اداره کل در هفته دفاع مقدس پرداخت و خاطرنشان کرد: در راستای معرفی الگوهای از خودگذشتگی و مجاهدت و توسعه و تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت ویژه برنامه‌هایی به مناسبت هفته دفاع مقدس در کلیه واحدهای اداری و آموزشی استان با حضور دانش‌آموزان، فرهنگیان و کارکنان برگزار می‌شود.
ساکی ادامه داد: انجام تبلیغات و فضاسازی محیطی از جمله نصب پوستر، پلاکارد و بنر های تبلیغی، تعبیه سنگر نمادین و تزیین سربرگ مکاتبات اداری به جملاتی پیرامون دفاع مقدس، برگزاری مسابقات فرهنگی از قبیل خاطره نویسی، شعر، مقاله و قطعه ادبی، مسابقات ورزشی با عنوان یادواره دوران دفاع مقدس و برگزاری جلسات هم‌اندیشی با حضور فرماندهان و نخبگان دوران دفاع مقدس در این هفته برگزار می‌شود.
وی دیدار با خانواده‌های معزز شاهد و ایثارگر فرهنگی و دانش‌آموزان و دعوت از آنان برای حضور در برنامه‌های بازگشایی مدارس را از دیگر برنامه‌های آموزش و پرورش کردستان به مناسبت هفته دفاع مقدس عنوان کرد.
وی تصریح کرد: بر پایی ایستگاه صلواتی، نمایشگاه‌های عکس و پوستر، آثار و نشریات و یادمان‌های شهدا در ادارات و مدارس، بیان خاطرات رزمندگان اسلام و ایثارگران دوران دفاع مقدس در برنامه‌ها، تجلیل و تکریم ایثارگران فرهنگی در نشست‌ها و گردهمایی‌ها، پخش سرودهای حماسی و مارش نظامی دوران دفاع مقدس در زنگ تفریح مدارس از دیگر برنامه‌های این هفته در سطح واحدهای اداری و آموزشی استان است.
مدیرکل آموزش و پرورش کردستان یادآور شد: به همین مناسبت دانش‌آموزان، فرهنگیان و مسئولان آموزش و پرورش استان همگام با مردم انقلابی و همیشه در صحنه با شرکت در مراسم غبارروبی و عطرافشانی گلزار مطهر شهدا با آرمان‌های والای امام راحل(ره)، شهدای گرانقدر و منویات رهبر فرزانه انقلاب تجدید پیمان می‌کنند.
ساکی همچنین اختصاص موضوع انشا دانش‌آموزان به دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس و قرائت وصیت نامه‌های شهدای دانش‌آموز و فرهنگی در مراسم آغازین مدارس را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس عنوان کرد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول