اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل

به همت رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران صورت گرفت؛

انتشار بیانات رهبر انقلاب در اجلاس بیداری اسلامی به چهار زبان در تاجیکستان

خبرگزاری فارس: رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در تاجیکستان، بیانات مقام معظم رهبری در اجلاس بیداری اسلامی را به چهار زبان فارسی، سیریلیک، عربی و انگلیسی چاپ و منتشر کرد.

انتشار بیانات رهبر انقلاب در اجلاس بیداری اسلامی به چهار زبان در تاجیکستان
"محمد حسین امیر اردوش " رایزن فرهنگی ایران در تاجیکستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه ضمن اعلام این خبر افزود، به همت رایزنی فرهنگی، کتاب "بیانات حضرت آیت الله سید علی خامنه‌ای در نخستین اجلاس بیداری اسلامی" در 500 نسخه چاپ و در اختیار مراکز ایرانی، دانشگاه‌های تاجیکستان و مراکز فرهنگ و شخصیت‌های علمی علاقمند قرار گرفت.

رایزن فرهنگی ایران افزود، با توجه به رویداد بیداری اسلامی در جهان عرب که نشات گرفته از انقلاب شکوهمند جمهوری اسلامی ایران بوده است، قطعا بیانات مهم و راهگشای ولی امر مسلمین در تداوم و پالایش مسیر این بیداری برای همه مسلمانان اهمیت خاصی دارد.

اردوش با بیان این که تاکنون رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران چندین اثر مقام معظم رهبری را به دو خط فارسی و سیریلیک در تاجیکستان چاپ و منتشر کرده است، افزود، کتابهایی مانند "در ژرفای نماز"، "طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن" و "پیام‌های رهبری به کنگره حج در سال های 1388 و 1389 " جزو کتابهای منتشر شده توسط این رایزنی هستند. 

وی در پایان، چاپ و نشر کتاب بیانات مقام معظم رهبری در نخستین اجلاس بیداری اسلامی را، یادگاری ارزشمند برای مشتاقان و علاقمندان به اعتلای نام اسلام ارزیابی کرد.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول