اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاست خارجی  /  سایر حوزه ها

آغاز سال جدید تحصیلی در مدرسه ایرانیان در توکیو

خبرگزاری فارس: در مراسمی با حضور سید عباس عراقچی سفیر جمهوری اسلامی ایران در ژاپن سال جدید تحصیلی 91-90 مدرسه ایرانیان در این کشور آغاز شد.

آغاز سال جدید تحصیلی در مدرسه ایرانیان در توکیو
به گزارش خبرگزاری فارس، در مراسمی با حضور سید عباس عراقچی سفیر جمهوری اسلامی ایران در ژاپن سال جدید تحصیلی 91-90 مدرسه ایرانیان در این کشور آغاز شد.

سیدعباس عراقچی در این مراسم که با حضور دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی و والدین ایرانی و ژاپنی برگزار شد، بر نقش اولیا و مربیان در ارتقای سطح تحصیلی دانش آموزان و بهبود شرایط تحصیلی این قشر از ایرانیان مقیم ژاپن تأکید کرد. 

وی در راستای ارتقای سطح علمی و آموزشی دانش آموزان در زمینه های مختلف، ضمن تأکید بر نقش انجمن اولیا و مربیان، خواستار همکاری بیش از پیش والدین دانش آموزان با معلمان شد.

سفیر ایران در توکیو با تأکید بر نقش انجمن اولیا و مربیان در بهبود شرایط درسی و فضای آموزشی مدرسه ایرانیان در ژاپن، یادآور شد: در همین زمینه به زودی انتخابات برای برگزیدن اعضای جدید این انجمن برگزار می شود. 

انتهای پیام/ش
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول