اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی

کوثری در گفت‌وگو با فارس:

منطق رئیس جمهور درباره هولوکاست و 11 سپتامبر مورد حمایت ملت است

خبرگزاری فارس: نایب رئیس‌ کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه منطق رئیس‌جمهور درباره ابهامات 11 سپتامبر و هولوکاست مورد حمایت ملت ایران است، گفت: فرار آمریکا از پاسخگویی به ابهامات 11 سپتامبر به ابهامات این سناریو می‌افزاید.

منطق رئیس جمهور درباره هولوکاست و 11 سپتامبر مورد حمایت ملت است
محمد کوثری نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به سخنان رئیس جمهوری در نشست مجمع عمومی سازمان ملل، اظهار داشت: نطق آقای احمدی‌نژاد درباره بحث هولوکاست، 11 سپتامبر و رفتار دوگانه آمریکا و غرب شایسته و قابل تحسین بود.

وی با بیان اینکه دولت نباید تنها به مطرح کردن ابهامات هولوکاست و 11 سپتامبر در نشست مجمع عمومی سازمان ملل بسنده کند و این موضوع را از طرق مختلف پیگیری کند، افزود: بحثی که آقای احمدی‌نژاد درباره 11 سپتامبر مطرح کردند درست بود چرا که آمریکایی‌ها ابهامات آقای احمدی‌نژاد، ملت ایران و دیگر ملت‌ها درباره 11سپتامبر پاسخ ندادند.

کوثری با بیان اینکه فرار آمریکا از پاسخگویی به ابهامات 11 سپتامبر به ابهامات این سناریو می‌افزاید،گفت: منطق رئیس جمهور ایران درباره آمریکا مورد حمایت آحاد ملت ایران است و آمریکا باید بداند که آقای احمدی‌نژاد در سازمان ملل سخنگوی ملت ایران بوده و بنابراین ابهامات ایشان درباره 11 سپتامبر و هولوکاست ابهام تمامی ملت ایران است.

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به خروج نماینده آمریکا و چند کشور هم پیمان آمریکا و رژیم صهیونیستی به هنگام سخنرانی رئیس جمهور ایران، گفت: وقتی رئیس جمهور آمریکا نطق می‌کرد، هیئت ایرانی علیرغم اظهارات نسنجیده و بی‌پایه و اساس اوباما سالن را ترک نکرد تا ثابت کند ملت ایران حامی منطق است و منطق حکم می‌کند که هر اظهار نظری شنیده شود.

وی افزود: خروج هیئت آمریکا و هم پیمانان این کشور به هنگام سخنرانی رئیس جمهور کاملا طبیعی بود چرا که آنها با این کار خود از منطق رئیس جمهور ایران شکست خوردند و حاضر نشدند تحمل سؤالات اساسی آقای احمدی‌نژاد باشند.

کوثری با بیان اینکه آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی قاتلان ملت‌های مسلمان و غیرمسلمان هستند، گفت: جنایتکاران هیچ گاه خودشان را در معرض سؤال قرار نمی‌دهند و به طور طبیعی از پاسخگویی به هر سؤالی فرار می‌کنند اما باید بدانند که ملت‌های دنیا اظهارات رئیس جمهور ایران را درباره 11 سپتامبر، هولوکاست و جنایات آمریکا شنیده‌اند.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول