اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سمنان:

وقت بیشتری برای حمایت از استیل آذین گذاشته می‏شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان سمنان گفت: با توجه به استقبال مردم، به طور‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏ یقین‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏ ‏وقت بیشتری برای حمایت از تیم فوتبال استیل آذین سمنان گذاشته می‏شود.

وقت بیشتری برای حمایت از استیل آذین گذاشته می‏شود
آقامحمد همتیان در حاشیه بازی دو تیم فوتبال استیل آذین سمنان و مقاومت تهران در قالب رقابت‏های جام حذفی فوتبال ایران در سمنان که با برتری نماینده این شهر به پایان رسید، در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در سمنان اظهار داشت: اقدامات مناسبی در فرمانداری سمنان برای حمایت از استیل آذین انجام شده است و به طور قطع از این تیم و دست‏اندرکاران آن حمایت می‏کنیم.
وی تصریح کرد: از صدا و سیما و رسانه‏های استانی در پوشش برنامه‏ها، بازی‏ها و اخبار تیم فوتبال استیل آذین سمنان باید قدردانی کرد چرا که آنها در همه زمینه‏ها حضور و با مسئولان همکاری دارند.
فرماندار شهرستان سمنان با بیان اینکه هماهنگی خوبی بین اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان و دستگاه‏های اجرایی دیگر در این استان برقرار شده، بیان کرد: فعالیت‏های مناسبی برای زمینه‏سازی حضور مردم در ورزشگاه تختی سمنان انجام شده است.
همتیان اضافه کرد: امکانات و پشتیبانی‏های لازم قبل، حین و بعد از بازی‏های استیل آذین در اختیار این باشگاه قرار گرفته و انجام اقداماتی برای حضور فعال و قدرتمند تیم در سمنان در دستور کار قرار گرفته است.
وی با تاکید بر لزوم حمایت از تیم فوتبال استیل آذین سمنان در همه زمینه‏ها اظهار داشت: تمام همت و تلاش مسئولان سمنان بر این است تا به واسطه حضور گسترده و پرنشاط مردم در دو بازی اخیر تیم فوتبال استیل آذین سمنان، وقت بیشتری را برای حمایت از تیم و پشتیبانی از آن انجام دهیم.
فرماندار شهرستان سمنان همچنین با اشاره به بازی استیل آذین سمنان با مقاومت تهران گفت: استرس‏های حاکم بر بازیکنان سبب شده بود تا قبل از این، استیل آذین نتواند آنچنان که باید توقع مردم سمنان را برآورده سازد اما هم‏‏اینک تلاش‏های این تیم با برد مقابل مقاومت تهران به نتیجه رسیده است.
در 90 دقیقه بازی تیم‏های فوتبال استیل آذین سمنان و مقاومت تهران، دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند اما در نهایت در دقایق پایانی وقت اضافه دوم این استیل آذین بود که به گل پیروزی دست یافت و به مرحله بعد صعود کرد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول