اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل

رهبر شیعیان بحرین در خطبه های نماز جمعه:

ملت بحرین برده و کنیز نیستند و تسلیم نمی شوند

خبرگزاری فارس: رهبر شیعیان بحرین در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گفت که ملت بحرین آزاده بوده و در برابر هیچ‌کس سر تعظیم فرود نمی‌آورد.

ملت بحرین برده و کنیز نیستند و تسلیم نمی شوند
به گزارش فارس، "آیت‌الله عیسی قاسم"‌ رهبر شیعیان بحرین امروز در خطبه‌های نماز جمعه مسجد امام صادق در شهر دراز به بررسی مسائل جاری بحرین پرداخت و گفت: "ملت بحرین برده و کنیز نیستند بلکه ملتی آزاده هستند که هرگز با زور و سرکوب از خواسته‌های خود کوتاه نمی‌آید.
 
وی افزود: ملت بحرین، ملتی آزاد است که تسلیم شدن در برابر دیگران را رد می‌کند و به هیچ یک از بندگان خدا دست ذلت نمی‌دهد و به جز در برابر خدا سر تعظیم فرود نمی‌آورد.

وی گفت: دوست داشتن کشور جزئی از ایمان به شمار می‌آید و همین موضوع سبب می‌شود که همواره مردم به دنبال تلاش در راستای اصلاح کشور باشند.
 
 آیت‌الله عیسی قاسم گفت: مومن هرگز وطن خود را به خلق نمی‌فروشد همانطور که خود را به جز خدا نمی‌فروشد. تنها دنیاپرستان هستند که وطن و مقدسات خود را می‌فروشند و در زندگی‌شان هیچ چیزی به جر مال و مقام برایشان مهم نیست. تنها کسانی که دین و شرف ندارند وطن خود را می‌فروشند و اینگونه افراد نیز احترامی نزد دیگر انسان‌ها ندارند.

انتهای پیام/++
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول