اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آمل؛

پیاده‌روی 400 نفری خانواده فرهنگیان برگزار شد

خبرگزاری فارس: پیاده‌روی 400 نفری خانواده فرهنگیان شهرستان آمل برگزار شد.

پیاده‌روی 400 نفری خانواده فرهنگیان برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، پیش از ظهر امروز پیاده‌روی بزرگ خانواده فرهنگیان شهرستان آمل برگزار شد.
در این همایش که با حضور 400 نفر از فرهنگیان به همراه خانواده‌هایشان همراه بود شرکت ‌کنندگان مسیر پارک دهکده طلایی تا اداره آموزش و پرورش را پیاده طی کردند.
رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان آمل در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل با اشاره به اهداف گسترده گردهمایی فرهنگیان اظهار داشت: امسال آغاز مدارس و بازگشایی آنها با هفته گرامیداشت دفاع مقدس همزمان شد.
اکبر لطفی افزود: این همایش بزرگ خانواده فرهنگی قبل از آغاز سال تحصیلی باعث می‌شود تا فرهنگیان و خانواده‌هایشان با روحیه‌ای مضاعف و شادابی خاص وارد خانه دوم خود شوند.
وی با اشاره به اینکه باید سال جدید تحصیلی را با طراوت و شادابی آغاز کنیم، گفت: بزرگداشت هفته دفاع مقدس و یادآوری رشادت‌های دلاور مردان شهید و جانباز هشت سال حماسه و دفاع از دیگر اهداف این همایش است.
 
* 4300 فرهنگی شاغل در آمل وجود دارد
لطفی با اعلام اینکه در شهرستان آمل بیش از4 هزار و 300 فرهنگی شاغل در بدنه آموزش و پرورش فعالیت دارد، اذعان داشت: همچنین 3 هزار و 800 بازنشسته فرهنگی نیز در این شهرستان حضور دارند.  
رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان آمل با تاکید اینکه ورزش در زندگی انسان نقش بسزایی دارد، تصریح کرد: به ویژه برای اقشار فرهنگی که خود باید الگویی برای دانش‌آموزان باشند ورزش امری مهم و ضروری است تا شاگردان‌شان از آنها درس گرفته و به تندرستی خود بیشتر بیاندیشند.
وی از معلمان و دبیران مدارس خواست تا در سال تحصلی جدید علاوه بر دعوت دانش‌آموزان به کسب علم، دانش، فرایض دینی و اخلاقی آنها را به امر ورزش تشویق کنند تا علاوه بر داشتن عقلی سالم از بدنی سالم نیز بهره‌مند باشند زیرا معتقدیم که عقل سالم در بدن سالم است.
به گزارش فارس، در این همایش فرهنگی به قید قرعه به تعدادی از فرهنگیان و خانواده‌شان جوایزی اهدا شد.
بعد از این مراسم نیز فرهنگیان و خانواده‌هایشان برای اقامه نماز سیاسی عبادی جمعه روانه مصلای قدس شهرستان آمل شدند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول