اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه جم:

عظیم‌ترین سرمایه کشور در اختیار معلمان است

خبرگزاری فارس: امام جمعه جم گفت: عظیم‌ترین سرمایه کشور در اختیار معلمان است و معلم باید قدر و منزلت خود را بداند و به عنوان چراغ جامعه بشری تلاش و فعالیت کند.

عظیم‌ترین سرمایه کشور در اختیار معلمان است
به گزارش خبرگزاری فارس از جم، حجت‌الاسلام محمد گنجی در خطبه‌های امروز نماز جمعه جم با اشاره به هفته دفاع مقدس اظهار کرد: دفاع مقدس برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی است و ترویج فرهنگ دفاع مقدس و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت ضروری است.
وی افزود: بدون تردید آشنا کردن نسل جوان با افتخارات دوران دفاع مقدس امری مهم و تعیین‌کننده است که باید توسط افتخارآفرینان جبهه و جنگ انجام شود.
امام جمعه جم خاطرنشان کرد: جوانان ایران اسلامی باید بدانند که دشمن در جنگ چه می‌خواست و عاقبت چه شد و در واقع باید با فداکاری‌های رزمندگان بیشتر آشنا شوند.
گنجی با اشاره به نحوه آغاز جنگ تصریح کرد: آغاز جنگ با تهاجم دشمن از زمین و آسمان و دریا بود و بیش از هزار کیلومتر از مرز خاکی کشور در معرض خطر قرار گرفت و دشمن با حمایت 33 کشور جهان موقعیت مناسبی برای شکست کشور داشت که هیچ زمانی به هدف خود نرسید.
وی اضافه کرد: تحریم‌های دشمنان علیه ایران اسلامی و قرار گرفتن یک منافق (بنی‌صدر) در راس قوه مجریه زمینه را برای پیروزی صدام فراهم کرد که ما موفق شدیم با قدرت ایمان و با دست خالی در برابر دشمنان بایستیم و کاری کردیم که حتی یک وجب از خاک ایران اسلامی نیز در تصرف دشمن باقی نماند.
امام جمعه جم عنوان کرد: در دوران جنگ با نیروی ایمان و با وحدت و همدلی دشمن را مغلوب کردیم و امروز بیش از هر زمان دیگری به وحدت و همدلی و تبعیت از مقام معظم رهبری نیاز داریم.
گنجی بیان کرد: دشمنان امروز با جنگ نرم وارد شده‌اند و می‌خواهند اعتقادات و ایمان مردم را بگیرند که باید با بصیرت‌بخشی به نسل جوان در این راستا تلاش کنیم.
وی همچنین با اشاره به سالروز بازگشایی مدارس گفت: تعلیم و تربیت در دنیا حرف نخست را می‌زند و در میان فرهنگ‌سازان نیز معلمان نقش اساسی و ویژه‌ای دارند.
امام جمعه جم بیان داشت: عظیم‌ترین سرمایه کشور در اختیار معلمان است و معلم باید قدر و منزلت خود را بداند و به عنوان چراغ جامعه بشری تلاش و فعالیت کند.
گنجی اضافه کرد: دانش‌آموزان امانت‌هایی هستند که در اختیار معلمان قرار دارند و باید مراقبت‌های ویژه‌ای از این امانت‌ها صورت گیرد تا کشور به سمت پیشرفت حرکت کند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول