اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه برازجان:

احمدینژاد سیاست سلطه‌جویانه آمریکا را به چالش کشید

خبرگزاری فارس: امام جمعه برازجان گفت: احمدی‌نژاد سیاست سلطه‌جویانه آمریکا را به چالش کشید.

احمدینژاد سیاست سلطه‌جویانه آمریکا را به چالش کشید
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام حسن مصلح در خطبه‌های امروز نماز جمعه برازجان با اشاره به لزوم دوری از گناهان اظهار کرد: گناه نخبگان و خواص به دلیل موقعیتی که دارند، زمینه اغوای جامعه است و بر همین اساس، گناه صغیره خواص همانند گناهان کبیره عوام است.
وی در ادامه با اشاره به هفته دفاع مقدس افزود: دفاع مقدس یادآور رشادت و فداکاری رزمندگان و بسیجیان است و اقتدار امروز مرهون زحمات رزمندگان در دوران دفاع مقدس است.
امام جمعه برازجان خاطرنشان کرد: رزمندگان در دفاع مقدس با پایداری و ایستادگی در برابر مستکبران، الگوی جاودان برای کشورهای مسلمان شدند و امروز این کشورها با تاسی از انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس در برابر دیکتاتورها ایستاده‌اند.
مصلح در ادامه با تسلیت ایام شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع) عنوان کرد: امام جعفرصادق(ع) نقش مهمی در تثبیت مکتب تشیع داشته و باید اندیشه‌های این امام عظیم‌الشان را برای جوانان تبیین کنیم.
وی بیان کرد: اندیشمندان اسلامی و روحانیون باید آثار امام ششم را برای نسل امروز بیان کنند تا شاهد گسترش معنویت در سطح جامعه باشیم.
امام جمعه برازجان در ادامه با اشاره به سخنان احمدی‌نژاد در سازمان ملل گفت: سخنان رئیس جمهور در سازمان ملل روشنگرانه بود و بار دیگر مواضع اصولی ایران اسلامی در سطح بین‌المللی منعکس شد.
مصلح اظهار کرد: احمدی‌نژاد سیاست سلطه‌جویانه آمریکا را به چالش کشید و اثبات کرد که آمریکا منشا گرفتاری‌های کشورهای مختلف است.
وی همچنین به درگذشت عالم ربانی آیت‌الله میرزا احمد دشتی اشاره کرد و افزود: تدین و پیوند مردم استان بوشهر با اهل‌البیت(ع) مرهون چنین علمای بزرگ و ارزشمندی است و باید قدر این گوهرها را بدانیم.
مصلح تصریح کرد: آیت‌الله دشتی دارای اندیشه بسیار والایی بود و در گسترش معارف اسلامی و در تقویت حوزه‌های علمیه بسیار تاثیرگذار بوده است.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول