اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف تجدید بیعت با آرمان‌های شهدای دفاع مقدس؛

تور دوچرخه‌سواری لردگان برگزار شد

خبرگزاری فارس: تور یک‌روزه دوچرخه‌سواری میثاق با شهدا با هدف تجدید بیعت با آرمان‌های شهدای دفاع مقدس در لردگان برگزار شد.

تور دوچرخه‌سواری لردگان برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس ورزشکاران عضو هیئت دوچرخه سواری شهرستان لردگان بعد از ظهر امروز با حضور در گلزار شهدای این شهرستان به مقام والای شهیدان هشت سال حماسه و ایثار ادای احترام کردند.
حسین حسینی‌راد مسئول تربیت‌بدنی سپاه ناحیه لردگان در این مراسم اظهار داشت: در این تور یک‌روزه دوچرخه‌سواران مسیر گلزار شهدای لردگان تا دهستان ریگ در بخش خانمیرزا به بصورت رفت و برگشت به مسافت 100 کیلومتر رکاب زدند.
حسینی‌راد افزود: در این تور دوچرخه سواری، ورزشکاران با حضور در گلزار شهدای مسیر حرکت و غبارروبی قبور مطهر این شهیدان به قرائت فاتحه پرداختند.
وی ادامه داد:‌ تعداد 10 نفر از دوچرخه‌سواران در گلزار شهدای شهرستان لردگان و روستاهای منجرموئی، کهیان، جوانمردی، حسن هندو، قلعه افغان و شهر آلونی حضور یافتند.
حسینی راد در ادامه با تأکید بر ضورروت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، افزود: ذکر نعمت انقلاب اسلامی، شکر این عنایت الهی است.
وی با اشاره به جنگ نرم و سختی‌های مبارزه فرهنگی، گفت: امروز بسیجیان و جوانان فعال در  عرصه‌های فرهنگی، مبارزین میدان جنگ نرم هستند و اجر مجاهدت در جبهه جنگ را دارند.
مسئول تربیت‌بدنی سپاه ناحیه لردگان دفاع مقدس را یادآور رشادت‌ها و حماسه بزرگمردان دانست و گفت: رزمندگان اسلام دل از خاک کندند و عشق را سرلوحه خود قرار دادند تا روح خود را به اوج و نظام مقدس جمهوری اسلامی را به ثبوت برسانند.
وی با تأکید بر اینکه پایداری رمز شهادت است، گفت: دفاع مقدس به ما آموخت که اتحاد را سرلوحه کار خود قرار دهیم، چراکه سرافرازی ایران کنونی حاصل شکیبایی، رادمردی و اتحاد راست‌قامتانی است که با خون خود نهال انقلاب اسلامی را آبیاری کردند.
حسینی‌راد ادامه داد: هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی برای معرفی دوران طلایی انقلاب اسلامی به نسل امروز و حفظ این ارزش‌ها برای آیندگان است.
تور یک‌روزه دوچرخه‌سواری میثاق با شهدا با هدف تجدید بیعت با آرمان‌های شهدای دفاع مقدس در لردگان برگزار شد.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول