اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ

با قرائت پیام مقام معظم رهبری صورت گرفت؛

آغاز آیین ملی بزرگداشت سی‌ویکمین سالروز دفاع مقدس در سراسر کشور

خبرگزاری فارس: دقایقی پیش با حضور امت حزب‌الله و خانواده معظم شهدا و ایثارگران در گلزار شهدای سراسر کشور و قرائت پیام رهبر معظم انقلاب، آیین ملی بزرگداشت سی‌ویکمین سالروز دفاع مقدس آغاز شد.

آغاز آیین ملی بزرگداشت سی‌ویکمین سالروز دفاع مقدس در سراسر کشور
به گزارش خبرنگار ایثار و شهادت باشگاه خبری فارس «توانا»، با فرا رسیدن سی‌ویکمین سالروز بزرگداشت هفته دفاع مقدس بار دیگر عطر جهاد، ایثار، حماسه‌آفرینی و شهادت در کوچه و خیابان‌ شهرها پیچید.

امسال نیز همچون سنوات گذشته مراسم بزرگداشت رشادت‌ها و حماسه‌آفرینی رزمندگان غیور میهن‌مان همزمان با آخرین روز شهریور ماه مصادف با آغاز تهاجم رسمی دشمن به خاک میهن در تهران و همزمان در سراسر با قرائت پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای برگزار می‌شود.

امروز (پنجشنبه) آیین افتتاح سی‌ویکمین یادواره ملی دفاع مقدس با غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای سراسر کشور آغاز شد شد؛ به این منظور مزار مطهر 30 هزار شهید گلزار شهدای بهشت زهرا (سلام الله علیها) توسط بالگردها گلباران می‌شود و همزمان 112 گلزار شهید در تهران و شمیرانات نیز غبارروبی و عطرافشانی خواهد شد.

علاوه بر این، در مراسم امروز گلزار شهدای بهشت‌زهرا (س) پرچم مزار 30 هزار شهید انقلاب و دفاع مقدس نیز تعویض خواهد شد.

این مراسم با حضور مردم و نمایندگانی از نهادهای دولتی و نظامی از ساعت 15 امروز آغاز شده انجام شده و به این منظور 20 ایستگاه اهدای گلاب و پرچم در سراسر گلزار شهدای بهشت‌ زهرا (سلام الله علیها) تعبیه شده است.

برپایی ایستگاه‌های صلواتی در قطعات شهدا، تعویض پرچم قبور شهدا، برپایی نمایشگاه چلچراق در قطعه شهدای گمنام به همت فرهنگسرای رضوان بهشت زهرا (سلام الله علیها) از دیگر برنامه‌های روز 31 شهریور ماه است.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول