اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  کتاب و ادبیات

میلاد عرفان‌پور در گفت‌وگو با فارس خبر داد:

برپایی اختتامیه دوره آموزشی «شعر جوان انقلاب» اواخر شهریور 91

خبرگزاری فارس: مدیر دفتر شعر مؤسسه فرهنگی شهرستان ادب گفت: اختتامیه دوره آموزشی شعر جوان انقلاب با حضور برخی از شاعران برگزیده جوان و پیشکسوت کشور تا اواخر شهریور سال 91 برگزار و از برگزیدگان تجلیل خواهد شد.

برپایی اختتامیه دوره آموزشی «شعر جوان انقلاب» اواخر شهریور 91
میلاد عرفان‌پور، مدیر دفتر شعر مؤسسه فرهنگی شهرستان ادب در گفت‌گو با خبرنگار باشگاه خبری فارس «توانا» در خصوص جزئیات برگزاری دوره سه روزه آموزشی شعر جوان انقلاب، اظهار داشت: اردوی ادبی شعر جوان آفتابگردان‌ها از 31 شهریور آغاز و تا عصر شنبه دوم مهر ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه اساتید بسیاری در این اردو به آموزش شاعران جوان خواهند پرداخت، اضافه کرد: مصطفی علی‌پور در این اردو به شاعران جوان درباره «ساختار زبان شعر» و اسماعیل امینی در خصوص «تصویرگری و تخیل در شعر» به ارائه سخنان و آموزش‌هایی خواهند پرداخت.

عرفان‌پور با بیان اینکه محمدرضا سنگری در این اردو با تشکیل کلاسی درباره «شعر دینی» به آموزش شاعران جوان خواهند پرداخت، ادامه داد: جواد محقق با برگزاری کلاس آموزشی «جریان‌شناسی شعر انقلاب اسلامی» و زهیر توکلی با برپایی کارگاه «مضمون‌پردازی در شعر» به شاعران جوان درس‌ها و نکاتی را ارائه می‌دهند.

وی با بیان اینکه مصطفی محدثی خراسانی در این دوره به بحث «قالب‌های شعری» می‌پردازند، افزود: در این دوره آموزشی با حضور یکصد شاعر پیشکسوت و جوان انقلاب اسلامی هم‌اکنون در شهر ورامین در حال برگزاری است.

عرفان‌پور بیان کرد: از اهداف برگزاری این دوره آموزشی برای شاعران جوان می‌توان به فراهم آوردن هم‌نشینی، همفکری و در نهایت هم‌افزایی شاعران جوان انقلاب اسلامی سراسر کشور، ترسیم فضای شعری جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و تشریح مطالبات مقام معظم رهبری در حوزه شعر اشاره کرد.

وی در پایان، عنوان کرد: اختتامیه دوره آموزشی شعر جوان انقلاب با حضور برخی از شاعران برگزیده جوان و پیشکسوت کشور تا اواخر شهریور سال 91 برگزار و از برگزیدگان تجلیل خواهد شد.
انتهای پیام/و
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول