اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد نطنز:

جشنواره مدهامتان در نطنز برگزار شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نطنز از برگزاری جشنواره قرآنی مدهامتان در منطقه امامزاده بادرود شهرستان نطنز خبر داد و گفت:‌ جشنواره مدهامتان گام مهمی در جهت ترویج آموزه‌های قرآنی و دینی است.

جشنواره مدهامتان در نطنز برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از نطنز، مصطفی مؤذنی امروز در حاشیه برگزاری مرحله شهرستانی جشنواره قرآنی مدهامتان این منطقه که به میزبانی کانون فرهنگی و هنری مبین عباس‌آباد بادرود برگزار شد، اظهار داشت: برپایی جشنواره قرآنی مدهامتان در شناسایی نخبگان قرآنی و کشف استعدادهای قرآنی ارزشمند و مهم است.
وی بیان کرد: این جشنواره در شهرستان نطنز توسط کانون فرهنگی هنری حضرت ابوالفضل (ع) با حضور بیش از 80 نفر در رشته‌های شفاهی این جشنواره برگزار شد که نهج‌البلاغه و تفسیر قرآن نیز در آینده هم‌زمان با کل استان برگزار می‌شود.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نطنز تصریح کرد: مادامی که پیوند بین مساجد و قرآن برقرار باشد، ثمرات و برکات فراوانی را برای مسلمانان در پی دارد.
وی همچنین به آثار و برکات برپایی این جشنواره اشاره کرد و گفت: این برنامه نقش موثری در ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه و در بین نسل جوان و نوجوان دارد و جشنواره قرآنی مدهامتان یکی از جشنواره‌های تأثیرگذار کشور است که از سوی ستاد عالی کانون‌های مساجد برگزار می‌شود.
مؤذنی برگزاری جشنواره‌های قرآنی را گامی در جهت اطلاع‌رسانی فعالیت‌های قرآنی در بین جوانان و نوجوانان دانست و افزود: جشنواره قرآنی مدهامتان زمینه را برای کشف و شناسایی استعدادهای قرآنی جوانان مساجد فراهم ساخته است.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول