اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش گرگان خبر داد:

بهسازی 130 واحد آموزشی در گرگان

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش شهرستان گرگان از بهسازی 130 واحد آموزشی با اعتبار 285 میلیون تومان خبر داد.

بهسازی 130 واحد آموزشی در گرگان
سید هادی حسینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس از گرگان اظهار داشت: 250 میلیون تومان از این اعتبار از طریق تملک عوارض شهرداری و 35 میلیون تومان آن از سوی اداره نوسازی مدارس تخصیص یافته است.
وی تصریح کرد: در کنار بهسازی مدارس مقاوم‎سازی و نوسازی مدارس از جمله دبیرستان قندهاری، شهید مصطفی خمینی (ره)، هنرستان تلاش را در سطح شهرستان داریم و چند مدرسه دیگر نیز با کمک خیرین مدرسه ساز در حال ساخت است.  
رئیس آموزش و پرورش شهرستان گرگان افزود: مدارس شهر گرگان به سه دسته تقسیم می‎شوند، مدارسی که نوساز هستند و در سال‎های اخیر ساخته شده که به دلیل اینکه زیر نظر نوسازی مدارس ساخته شده‎اند از استحکام کافی برخوردار هستند که در اغلب روستاها در دولت احمدی‎نژاد ساخت حداکثر یک روستا را در دستور کار داشتیم و بعضا در برخی از روستاها یا شهرستان‎های شهر گرگان نیز بیش از یک مدرسه ساخته شده که نشانه توجه دولت عدالت‎محور به بحث استحکام مدارس مخصوصا در بخش روستایی است.
حسینی بیان کرد: برخی از مدارس گرگان نیاز به مقاوم‎سازی دارند که بخشی در دستور کار قرار دادیم و برخی را هم به دلیل کمبود فضایی وجود دارد مطابق برنامه‎ریزی‎ها در طول زمان‎بندی مقرر انجام می‌دهیم و علاوه بر این مدارسی هم در سطح شهرستان وجود دارد که باید تخریب شوند و ما آنها را شناسایی و طبق اولویت‎ها که بیشتر مدارس پرتراکم را شامل می‎شود و با توجه به اعتبارات دولت در دستور کار قرار داده‎ایم.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول