اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

در راستای خدمات مطلوب‌تر از اول مهر ماه؛

یک واگن ویژه بانوان به خطوط مترو اضافه میشود

خبرگزاری فارس: مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو از افزایش واگن بانوان در قطارهای 7 ‌واگنه از 2 به 3 واگن خبر داد.

یک واگن ویژه بانوان به خطوط مترو اضافه میشود
به گزارش خبرگزاری فارس، احسان مقدم با اعلام این خبر گفت: تیمی به منظور بررسی‌های آماری در خصوص افزایش تعداد واگن‌ها ویژه بانوان تشکیل شد تا در مورد آن تصمیم‌گیری کنند.

وی افزود: به دستور مدیرعامل شرکت بهره‌برداری از مترو از ابتدای مهر ماه علاوه بر 2 واگنی که در ابتدا و انتهای قطار به بانوان اختصاص دارد یک واگن دیگر نیز به بخش خانم‌ها در قطارهای 7 واگنه اضافه می‌شود.

مشاور مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران با بیان اینکه مقرر شده برای جلوگیری از سردرگمی بانوان و تسهیل در پیاده و سوار شدن آنها بر روی سکوها نیمی از واگن‌های منتهی به واگن فعلی بانوان در ابتدا و انتهای هر رام قطار اختصاص یابد، گفت: هم‌اکنون به دلیل زمانبر بودن ایجاد سازه‌های این طرح، فعلا یک واگن ویژه به قسمت بانوان اضافه می‌شود که مجموعا مسافران خانم مترو از اول مهر به بعد در هر قطار از 3 واگن مخصوص بانوان می‌توانند استفاده کنند تا طرح 1.5 واگن در اسرع وقت اجرا شود.

مقدم با بیان اینکه به‌زودی بانوان خواهند توانست از 1.5 واگن در ابتدا و 1.5 واگن در انتهای هر قطار استفاده کنند، افزود: در تلاشیم تا به سرعت تمام زیرساخت‌های مرتبط با این کار را عملیاتی کنیم.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران خاطرنشان کرد: به همین منظور مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو به ضرورت این موضوع تاکید و دستور داد که تا زمان اجرای کامل این طرح یک واگن ویژه در یک طرف قطارهای 7 واگنه به بانوان اختصاص یابد.

وی یادآور شد: از تمام مسافران مترو خواهشمندیم مثل همیشه در حین عملیات اجرایی این طرح همکاری لازم را با ماموران امور ایستگاه‌ها و پلیس داشته باشند.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول