اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار اردبیل خبر داد:

تامین هزینه سفر شورای اردبیل از محل ابن‌سبیل

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار اردبیل گفت: هزینه سفر خارجی دو نفر از اعضای شورای شهر اردبیل به انگلستان از محل اعتبارات ماده 17 که برای در راه‌ماندگان اختصاص می‌یابد تامین شده است.

تامین هزینه سفر شورای اردبیل از محل ابن‌سبیل
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ایرج بیگدلو پیش از ظهر امروز در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: سازمان بازرسی به محل تامین اعتبار سفر دو تن از اعضای شورای شهر اردبیل به انگلستان ایراد گرفته است که ما نیز طی دو مکاتبه اعلام کردیم که محل تامین اعتبار این سفر به صورت دقیق مشخص شود تا بتوانیم پاسخگویی لازم را به سازمان بازرسی داشته باشیم.
وی بیان کرد: این سفر هر چند با مجوز شورای شهر انجام شده است اما محل تامین اعتبار آن دقیق معلوم نشده و بعداً پرداخت آن را از محل 17 تقبل کرده که این منبع تامین شده نمی‌تواند پاسخگوی هزینه سفر انجام شده باشد.
این مسئول اظهار داشت: ماده 17 و اعتبارات مربوط به آن مختص اهداف خاص از جمله تامین نیازمندی موردی در راه‌ماندگان، مستضعفان و افراد کم‌بضاعت است که رقم آن نیز محدود است در حالی که نمی‌توان هزینه سفر به خارج را از این محل تامین کرد.
وی با یادآوری اینکه هیئت حل اختلاف با تامین هزینه سفر از محل اعتبارات دولتی و یا بیت‌المال موافقت نکرده است، افزود: این سفر انجام شده و در تامین هزینه آن تخلفی انجام شده که باید اعضای شورای شهر پاسخگوی این اقدام انجام شده باشد.
بیگدلو با اشاره به اظهارات برخی از اعضای شورای شهر اردبیل مبنی بر دخالت معاون عمرانی در مصوبات و اعلام نظر شخصی در این مورد گفت: وظیفه هیئت حل اختلاف رسیدگی به مصوبات شورا بر اساس موازین و مقررات قانونی است و ما هیچ‌وقت از این حد و حدود خود عدول نکرده‌ایم و سعی شده در مهلت مقرر 20 روزه به مصوبات مورد اختلاف رسیدگی شده و نتایج آن به شورای شهر اردبیل اعلام شده است.
این مسئول هرگونه موضوع اختلاف هیئت حل اختلاف استان با شورای شهر اردبیل را رد کرد و بیان داشت: سازمان بازرسی بیش از دو سال است نسبت به این تخلف انجام شده معترض است و باید مسئولان شورای شهر پاسخگوی این اقدام انجام شده باشند که رقم این هزینه‌کرد نیز کمتر نیست.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول