اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زابل:

ایران به جرم مخالفت با استکبار مورد حمله قرار گرفت

خبرگزاری فارس: امام جمعه زابل گفت: ملت ایران به جرم خداجویی و مخالفت با استکبار جهانی مورد هجوم هشت ساله دشمنان قرار گرفت.

ایران به جرم مخالفت با استکبار مورد حمله قرار گرفت
به گزارش خبرگزاری فارس از زابل، حجت‌الاسلام والمسلمین سید کاظم طباطبایی صبح امروز به مناسبت سی و یکمین سالگرد دفاع مقدس و رژه نیروهای مسلح در مقابل بنیاد شهید شهرستان زابل اظهار داشت: هفته دفاع مقدس را تبریک و یاد و خاطره شهدا و رزمندگان را گرامی می‌داریم.
وی افزود: همانطور که خداوند در سوره حج می فرماید: "مدافع حقوق مومنین است و مدافع حق اهل ایمان است" وعده‌های الهی در جنگ هشت ساله تحمیلی علیه ایران به وقوع پیوست و حق از باطل جدا شد.
امام جمعه زابل بیان کرد: ملت ایران به جرم خدا جویی و مخالفت با استکبار جهانی مورد هجوم و حمله بی رحمانه دشمنان قرار گرفت و هشت سال جنگ تحمیلی را با پیروزی پشت سر گذاشت.
طباطبایی یادآور شد: به تعبیر قرآن ملت ایران به جز اینکه به خدا ایمان آورده بود گناه دیگری نداشت اما متجاوزان و خائنان به کشور ما حمله کردند و ما جنگ طلب نبودیم و حق ما دفاع بود.
وی ادامه داد: حق دفاع از کشور در مقابل حق و باطل با ما بود و طبق وعده الهی در قرآن، حق به مظلوم و جبهه حق داده شد و دشمن در برابر ما شکست خورد و صدام توسط اربابان خودش نابود شد.
خطیب جمعه زابل گفت: حامیان صدام خود را ذلیل کردند و آمریکا امروز به وحشت و ترس افتاده است و تجاوز آمریکا به کشورهای مظلوم که خود را حامی حقوق بشر می‌داند بر همه آشکار شده و این کلمه را آنقدر تکرار کرده‌اند که هر وقت مردم آن را می‌شنوند حالت تهوع به آنها دست می‌دهد.
طباطبایی خاطرنشان کرد: ملت ما برنده اصلی این جنگ نابرابر بود چرا که ملت ایران تازه انقلاب کرده بود و در نهایت پیروزی از آن مردم ما ایران شد چون این ملت آزاده و وابسته به خدا بود.
وی عنوان کرد: ملت ایران به الگویی برای مقاومت و پرچمداری در برابر استکبار و ملت‌های دیگر برای دفاع و مقاومت تبدیل شده است.
امام جمعه زابل تصریح کرد: در کشورهایی که استکبار در آنها وجود دارد مثل مصر و تونس سفارت‌های کشورهای آمریکا، اسرائیل و انگلیس به زباله دانی تبدیل شده است.
طباطبایی افزود: ملت ایران با رهبری داهیانه رهبر انقلاب به جهانیان ثابت کرد که نشانه‌های وعده‌های حق در این کشور تحقق یافته و همواره در مسیر بالندگی و پیشرفت اسلامی قرار دارد.
وی یادآور شد: جنگ تحمیلی خوب و بد را از هم جدا کرد و کسانی که خود را پس پرده پنهان کرده بودند آشکار و نشان دادند.
امام جمعه زابل به فتنه سال 1388 اشاره کرد و گفت: در فتنه سال 88 همین اتفاق افتاد و چهره زیادی از بدخواهان و منافقان در کشور نمایان شد و مردم با چهره آنها بهتر آشنا شدند.
فرمانده ناحیه سپاه زابل نیز در ادامه این مراسم گفت: 31 شهریور در تاریخ معاصر ایران پر از افتخاراتی است که ایران را از گزند دشمنان دور نگه داشته و از خودگذشتگی جمعی از غیورمردان را برای حفظ مرزها نشان می‌دهد.
علی ناظری افزود: ماندگاری این روزها نشانه مهد ارزش‌های مقامت و ایستادگی است که از توطئه‌های عراق گذشت و ما باید بیاندیشیم که گرامیداشت هفته دفاع مقدس نمایشگاهی شود.
وی عنوان کرد: دفاع بی پایان امروز بحث جدی و گسترده به خود گرفته است و دشمنان با تهدیدهای نرم خود ملت ما را مورد هجوم خود قرار داده‌اند.
فرمانده ناحیه سپاه زابل ادامه داد: نیروهای مسلح، سپاه، ارتش و نیروی انتظامی ما امروز در سایه رهبری و پیامبر گونه امام خمینی (ره) و رهبری امام خامنه‌ای و با تمسک و ایمان مذهبی و ارزش‌های والای دینی، حمله دشمنان را خنثی کرده‌اند.
ناظری یاد و خاطره شهدا را گرامی داشت و گفت: ما بیعت خود را با رهبری در راستای تحقق اهداف انقلاب مستحکم‌تر از گذشته می‌بندیم.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول