اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوثر خواستار شد:

تشدید نظارت و کنترل بر مراکز گردشگری کوثر

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان کوثر خواستار تشدید نظارت بر مراکز گردشگری، معابر و خیابان‌های کوثر با هدف گسترش امر به معروف و نهی از منکر شد.

تشدید نظارت و کنترل بر مراکز گردشگری کوثر
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید سعدالله رئیس‌ساداتی صبح امروز در جلسه ستاد احیای امر به معروف شهرستان کوثر اظهار داشت: برای گسترش فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر، برنامه روشن و مشخص، افراد با انگیزه و همچنین تامین منابع مورد نیاز ضروری است. 
وی ادامه داد: گسترش نظارت همگانی برای اصلاح هر جامعه‌ای ضروری بوده و وظیفه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر نیز فراگیر کردن تذکر لسانی است.
این مسئول بیان کرد: در مرحله زبانی امر به معروف و نهی از منکر همه مسئول هستیم و این فرهنگ نظارت همگانی است.
وی خاطرنشان کرد: نظارت همگانی در جامعه اسلامی در قالب امر به معروف و نهی از منکر تعریف شده و شیوه آن نیز تذکر لسانی بیان شده است.
فرماندار کوثر تصریح کرد: استراتژی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر، گسترش فرهنگ امر به معروف در میان عموم است و باید تمام تلاش‌ها و برنامه‌ها با همین هدف برنامه‌ریزی شود.
جانشین ستاد امر به معروف و نهی ازمنکر شهرستان کوثر تاکید کرد: همگان باید تلاش خود را برای گسترش تذکر لسانی قرار دهند تا این فریضه به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود.
رئیس‌ساداتی بیان داشت: آنچه امروز دغدغه است، تهاجم فرهنگی و اشاعه فرهنگ بد حجابی است که بحث تهاجم و تاکیدات رهبری را جدی‌تر نمایان می‌سازد.
وی تصریح کرد: نقش خانواده‌ها در این زمینه و حجاب فرزندان حائز اهمیت است.
فرماندار کوثر در ادامه بر نظارت و کنترل بیشتر در مراکز گردشگری، معابر و خیابان‌ها تاکید کرد و افزود: حضور و تذکر لسانی با رعایت ادب و احترام به مراتب تاثیرگذارتر خواهد بود و در غیر این صورت باید از قوه قهری و مراجع قضایی استفاده شود.
این مسئول در پایان با اشاره به وسعت جغرافیایی و گستردگی شهرستان تقویت نیروی انتظامی شهرستان را برای اقدامات و حضور موثرتر مهم ارزیابی کرد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول