اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بدون اطلاع قبلی؛

گاز منطقه فرهنگشهر قطع شد

خبرگزاری فارس: گاز منطقه فرهنگشهر، کوی نیرو، بلوارکشاورز و... شهرستان شوشتر از صبح امروز قطع شده است.

گاز منطقه فرهنگشهر قطع شد
به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، از صبح امروز گاز منطقه فرهنگ شهر، کوی نیرو، بلوار کشاورز و.... شهرستان شوشتر قطع شده است و این امر باعث شده تا شهروندان با مشکلات زیادی مواجه شوند.
بر اساس این گزارش، بدون اطلاع قبلی قطع گاز در این منطقه باعث غافلگیری مردم شده و همین امر باعث ایجاد مشکلاتی برای مردم در این منطقه شده است.
معاون شرکت گاز شهرستان شوشتر در این باره در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: قطع گاز در منطقه فرهنگ شهر برای انجام مراحل پایانی تست انتقال لوله گاز به مسیر جدید برای رفع مشکل روگذر شهرستان شوشتر بوده است و مشکل خاصی در این باره وجود ندارد.
سیدعلی عسکری با اشاره به اینکه تست گاز امروز به پایان می‌رسد، تاکید کرد: تست گاز امروز در شهرستان شوشتر به پایان می‌رسد و مشکل این بخش از شهرستان خاتمه خواهد یافت.
این مقام مسئول با اشاره به اینکه زمانی برای رفع مشکل گاز منطقه فرهنگشهر، کوی نیرو، بلوار کشاورز نمی‌توان عنوان کرد، خاطر نشان کرد: تیم فنی و تست در حال کار است ولی نمی‌توان عنوان کرد که چه زمانی این مشکل برطرف می‌شود و به این دلیل باید منتظر نتیجه کار این دو تیم باشیم.
گفتنی است در ماه مبارک رمضان نیز دو بار گاز در منطقه فرهنگ شهر شوشتر بدون اطلاع قبلی قطع شد که این شرایط برای مردم مشکلات زیادی ایجاد کرد.
انتهای پیام/ص30
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول