اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به طول 100 کیلومتر؛

چشمه‌های آبگرم استان اردبیل به هم متصل می‌شوند

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: در آینده‌ای نزدیک چشمه‌های آبگرم استان اردبیل به طول 100 کیلومتر به همدیگر متصل می‌شوند.

چشمه‌های آبگرم استان اردبیل به هم متصل می‌شوند
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید‌حسین صابری پیش از ظهر امروز در بازدید از طرح‌های اجرایی مسیرهای ارتباطی آبگرم‌های اردبیل اظهار کرد: مسیر سردابه تا سرعین از نظر بازگشایی مسیر درحال اجراست و پس از آسفالت مسیر سرعین ـ سردابه و قوتورسویی بخش عمده چشمه‌های آبگرم استان به طول 100 کیلومتر به هم متصل و مجموعه کامل آب‌های معدنی در مناطق گردشگری استان به وجود خواهد آمد.
وی با اشاره به اینکه ساماندهی راه‌های ارتباطی مناطق گردشگری ‌به ویژه آب‌های گرم به جد در استان در حال پیگیری است، خاطرنشان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده طوری عمل خواهد شد تا در تابستان آینده و همزمان با ورود مسافران و گردشگران به استان این مسیرها ساماندهی و بازگشایی شده و در اختیار گردشگران قرار گیرد.
این مسئول با بیان اینکه جاده ارتباطی سردابه ـ قوتورسویی از پیشرفت مطلوبی برخوردار است، تصریح کرد: این جاده از لحاظ زیرسازی از پیشرفت مطلوبی برخوردار است و مسیر یاد شده از نظر چشم‌انداز طبیعی در موقعیت ویژه‌ای قرار گرفته است بنابراین، این مسیر می‌تواند در جذب و استقبال مسافرین و گردشگران نیز بسیار مؤثر باشد.
صابری با یادآوری اینکه شرکت آب منطقه‌ای اردبیل نیز باید در این راستا و در مسیر بازگشایی مسیرهای یاد شده با مسئولان ذی‌ربط همکاری کند، بیان کرد: ظرفیت آبگرم‌های اردبیل یک ظرفیت ممتاز در جذب گردشگر است که باید با تمام توان در استفاده از این استعداد کوشا باشیم.
وی اضافه کرد: با احداث و تکمیل مسیر سردابه ـ قوتورسویی حداقل 50 کیلومتر طول مسافت در مقایسه با مسیر فعلی اردبیل به قوتورسویی کوتاه‌تر می‌شود.
استاندار اردبیل اظهار امیدواری کرد؛ با مساعدت وزارت راه و شهرسازی اعتبار لازم نیز برای آسفالت این محور ارتباطی تأمین می‌شود.
صابری مسیر خاکی سردابه تا موتور سویی را حدود 30 کیلومتر عنوان و خاطرنشان کرد: با احداث این محور ارتباطی جذابیت منطقه مضاعف شده و ظرفیت گردشگری نیز افزایش پیدا خواهد کرد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول