اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از 4 روز؛

ثبت‌نام دانشجویان جدیدالورود دانشگاه دریانوردی چابهار به اتمام رسید

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد استقبال از دانشجویان جدیدالورود دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار گفت: با تلاش ستاد استقبال، ثبت‌نام از دانشجویان جدیدالورود دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار پس از چهار روز با رضایتمندی آنان به کار خود پایان داد.

ثبت‌نام دانشجویان جدیدالورود دانشگاه دریانوردی چابهار به اتمام رسید
به گزارش خبرگزاری فارس از چابهار، امین بهزادمهر صبح امروز طی جلسه‌ای در دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار اظهار داشت: ثبت‌نام از دانشجویان جدیدالورود با استقبال بی‌نظیر آنان در روزهای ابتدایی آغاز شد.
وی افزود: ستاد استقبال از دانشجویان جدیدالورود یک روز قبل از آغاز رسمی ثبت‌نام نیز از دانشجویانی که زودتر امده بودند، ثبت‌نام و آنان را ساماندهی کرده بود.
رئیس ستاد استقبال از دانشجویان جدیدالورود دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار ادامه داد: این ستاد برای نخستین بار در طول تاریخ این دانشگاه امسال با هشت کمیته تخصصی تشکیل و طی جلسات متعدد تمامی موارد مورد نیاز دانشجویان رصد و اقدامات لازم برای آماده سازی این موارد صورت گرفت.
بهزادمهر بیان کرد: حضور نماینده بانک‌های تجارت، ملی و اداره پست به مدت سه روز در محل ثبت‌نام از دانشجویان جدیدالورود از جمله اقدامات این ستاد بود که این مهم پس از بررسی و نظرسنجی‌های صورت گرفته از دانشجویان و خانواده‌های آنان طی این چند روزه با رضایت بسیار بالایی همراه بوده است.
وی گفت: با منسجم سازی تمامی مراحل ثبت‌نام در یک مکان، توانستیم از سر درگمی و هدر رفت وقت دانشجویان و بالطبع خانواده‌های آنان نیز جلوگیری کنیم که این اقدام موجب شده بود تا فرآیند ثبت‌نام در کمترین زمان ممکن با آسودگی خیال دانشجویان انجام شود.
رئیس ستاد استقبال از دانشجویان جدیدالورود دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار در ادامه ایجاد تسهیلاتی از قبیل فعال سازی سرویس‌های حمل و نقل رایگان از فرودگاه و ترمینال‌های مسافربری، آماده سازی مکانی مناسب برای اسکان خانواده دانشجویان در همان محل ثبت‌نام، بازدید از موزه مردم شناسی شهرستان چابهار، بازدید از منطقه آزاد و نمایش فیلم را از دیگر اقدامات قابل توجه این ستاد عنوان کرد.
بهزادمهر تصریح کرد: تمامی این اقدامات در راستای تسهیل پروسه ثبت‌نام با کمترین دغدغه فکری بوده است که خوشبختانه رضایتمندی درصد بالایی از مراجعه کنندگان گواه این موفقیت است.
وی خاطرنشان کرد: در مدت زمان ثبت‌نام که از 27 شهریور ماه به مدت سه روز آغاز شد نزدیک به 400 دانشجو در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد ثبت‌نام و به دلیل اینکه برخی از دانشجویان طی این مدت موفق به ثبت‌نام نشده بودند ستاد استقبال تصمیم گرفت تا یک روز به مدت ثبت‌نام اضافه کند.
رئیس ستاد استقبال از دانشجویان جدیدالورود دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار اضافه کرد: بر این اساس هیچ دانشجویی از ثبت‌نام عقب نماند که این اقدام با قدردانی بسیاری از خانواده‌هایی که از نقاط دور آمده بودند همراه بود.
بهزادمهر افزود: برنامه‌ریزی هدفمند و مشارکت دلسوزانه اعضای ستاد مهم‌ترین عامل موفقیت این دانشگاه در کسب رضایتمندی درصد بالایی از دانشجویان و خانواده‌های انان است.
وی یادآور شد: به طور حتم همیاری و هدایت دانشجو در نخستین مراحل ورود و ثبت‌نام می‌تواند دیدی باز و مثبت از مجموعه دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی در خاطر آنها و خانواده‌هایشان به یادگار بگذارد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول