اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار در کشور صورت میگیرد؛

برگزاری مسابقه 31 پیام 31 پیامک در گلستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از برگزاری مسابقه فرهنگی 31 پیام 31 پیامک در هفته دفاع مقدس در گلستان خبر داد.

برگزاری مسابقه 31 پیام 31 پیامک در گلستان
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، غلامرضا منتظری در مصاحبه مطبوعاتی با خبرنگاران اظهار داشت: یکی از ایده‎های نوینی که برای نخستین بار در سطح کشور برگزار می‎شود طرح مسابقه 31 پیام 31 پیامک است که هر شهروند با مراجعه به وصیتنامه شهدا به آرمان‎های ارزشی پیوند می‎خورد.
وی با اشاره به اینکه هر فرد می‎تواند 62 پیامک ثبت و درج کرده سپس به دبیرخانه ارسال کند، خاطرنشان کرد: پس از دریافت این مجموعه در آبان ماه سال جاری در هفته کتاب و کتابخوانی از 62 نفر تجلیل به عمل می‎آید.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با بیان اینکه گردآوری پیامک‎ها در نهایت به اثری ماندگار تبدیل خواهد شد، بیان داشت: بناست تا با حمایت وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی این آثار به دو زبان فارسی و انگلیسی به سایر کشورها نیز ارائه شود.
منتظری از چاپ کتاب شعر ادبیات پایداری در استان خبر داد و تصریح کرد: این مجموعه توسط شاعران گلستانی پیرامون انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، انتفاضه فلسطین و بیداری اسلامی سروده شده و در دهه فجر در اختیار همگان قرار می‎گیرد.
وی با اشاره به اینکه جنگ پایان یافته اما کماکان دفاع باقی است بر این نکته تاکید داشت: دشمنان پیش روی ما بیدارند لذا باید پایداری و مقاومت در حوزه‎های مختلف سخت‎افزاری و نرم‎افزاری حفظ کنیم.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان افزود: عصر شعر و خاطره ششم مهر ماه با حضور 10 تن از شاعران برگزیده دفاع مقدس کشور در گلستان به اجرا در خواهد آمد و مسئولیت آن بر عهده انجمن شعر و ادب علی‎آبادکتول و در شهرستان گرگان خواهد بود.
به گفته منتظری یکی از فعالیت‎های فاخر هنری در هفته دفاع مقدس نمایش کانال کمیل به کارگردانی کوروش زارعی است.
وی خاطرنشان کرد: ارزیابی مثبت و درخشان چهارمین دوره برگزاری جشنواره بین‎المللی هنرهای تجسمی جوانان در گلستان همچون گذشته در کارنامه این استان توسط معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به ثبت رسید تا گلستان برای پنج سال متوالی، میزبان دائمی جشنواره تجسمی کشور شود.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول