اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت الاسلام قرائتی خبر داد:

برگزاری 630 کلاس آموزشی مهدویت

خبرگزاری فارس: عضو هیئت امنای مرکز تخصصی مهدویت با اشاره به فعالیت این مرکز گفت: 630 کلاس در مورد مهدویت در تیرماه گذشته توسط این مرکز برگزار شده است.

برگزاری 630 کلاس آموزشی مهدویت
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام محسن قرائتی در دیدار با آیت‌الله صافی ‌گلپایگانی که از فعالیت روز افزون مرکز تخصصی مهدویت در جمکران خبر داد و گفت: این مرکز در تیرماه گذشته برای اساتید دانشگاه، دانشجویان و دانش‌آموزان داخل و خارج کشور 630 کلاس آموزشی برگزار کرده است.
وی در ادامه در خصوص مرکز مهدویت حوزه بیان داشت: نزدیک به 10 سال است جمعی از طلاب که سطح حوزه را خوانده و به درس خارج رسیده‌اند در این مرکز مشغول برگزاری دوره‌های آموزشی مهدویت هستند.
حجت الاسلام قرائتی با اشاره به وظیفه اصلی این طلاب که همان پاسخگویی به شبهات است، افزود: چهار سال است که 300 عضو این مجموعه برای پاسخگویی به شبهات عازم استان‌ها و دیگر شهرهای کشور می‌شوند که در طول این زمان در حدود هزار و 500 سفر تبلیغی داشته‌اند.
وی اظهار داشت: با کمک خداوند و امام زمان(عج) مدرک دکتری به فارغ‌التحصیلان موسسه داده می‌شود و شهریه ماهیانه‌ای برای آنان مقرر شده است.
حجت الاسلام قرائتی در پایان با اشاره به خودکفایی حوزه در راه‌اندازی این مجموعه اعلام کرد: این پژوهشکده با متراژ 20 هزار متر مربع و ظرفیت پذیرش هزار دانش‌پژوه و هزینه‌ای بالغ بر 60 میلیارد ریال بدون همکاری با سایر بخش‌های کشور ساخته شده است و مشغول خدمت‌رسانی به تشیع است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول