اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش خلخال:

10 مجتمع آموزشی در خلخال فعالیت می‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش خلخال گفت:‌ هم اکنون در شهرستان خلخال 10 مجتمع آموزشی و پرورشی فعالیت کرده و به دانش‌آموزان ارایه خدمات می‌کند.

10 مجتمع آموزشی در خلخال فعالیت می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمدسعید شهابی عصر امروز در مراسم زنگ جوانه‌ها و شکوفه‌ها در خلخال اظهار داشت: این مجتمع‌ها به تعداد هفت مورد در روستاها و سه مجتمع در شهرها دایر شده که برای 535 کلاس درس در قالب 146 مدرسه ارایه خدمت و سرویس می‌کند.
وی تصریح کرد: در این مجتمع‌ها تلاش کردیم با به‌کارگیری نیروهای متخصص زمینه تحول و توانمندی آموزش و پرورش را فراهم کنیم تا با یک حرکت جهشی فردی از تحصیل باز نمانده و با کیفیت مناسب به تحصیل ادامه دهد.
شهابی با یادآوری این‌که از روز سوم مهر ماه به طور رسمی مدارس بازگشایی شده و دانش‌آموزان و معلمان در کلاس‌ها حضور پیدا می‌‌کنند، خاطر نشان کرد: ما در دو بخش خورش‌رستم و شاهرود امسال شش هزار دانش‌آموز را در کلاس‌های درس ساماندهی کردیم.
این مقام مسئول اضافه کرد: در سال تحصیلی جدید در مقطع اول ابتدایی 850 دانش‌آموز و در مقطع اول راهنمایی 800 دانش‌آموز در کلاس درس حاضر شده که امروز به صورت نمادینی حضور در مدارس انجام شد.
وی ادامه داد: از اول تیرماه بحث ساماندهی نیروهای انسانی، فضاهای آموزشی و برخی دیگر از فعالیت‌های حوزه پرورشی را انجام دادیم و به سرعت همین کار در طول سال تحصیلی جاری ادامه پیدا می‌کند.
به گزارش فارس، نظیر این مراسم در اکثر شهرهای استان به ویژه مشگین‌شهر نیز برگزار شد و کلاس اولی‌ها در مقطع ابتدایی و راهنمایی اولین حضور در مدرسه را جشن گرفتند.
سرپرست آموزش و پرورش مشگین‌شهر در این مراسم گفت: امسال بیش از شش هزار دانش‌آموز در مقطع اول ابتدایی و اول راهنمایی در مدارس حاضر شده و امروز جشن حضور خود را برگزار کردند.
حسین خسروی افزود: همزمان با سال تحصیلی جدید 32 هزار دانش‌آموز در قالب 450 مدرسه و آموزشگاه مشغول تحصیل بوده و از خدمات آموزش و پرورش بهره‌مند می‌شوند.
وی با یادآوری این‌که در چهار حوزه تحولی آموزش، پرورش، ساماندهی فضاهای آموزشی و منابع نیروی انسانی در شهرستان مشگین نیز اقدامات خوبی آغاز شده است، تصریح کرد: در این شهرستان با فعالیت‌هایی که در دو ماه گذشته انجام دادیم، سعی کردیم بخشی از کاستی‌ها و نارسایی‌های نظام آموزش و پرورش را کاهش دهیم.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول